Terapia pedagogiczna
Roczne plany pracy z grupą z zakresu treningu umiejętności społecznychMarta Ferenc. Wołów
Znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiMaciej Snela. Kamionki
Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci. Kiedy udać się do terapeuty SI?Ewelina Staszak. Toruń
Morskie potwory-dłoniostwory. Scenariusz zajęć arteterapeutycznych-plastykoterapiaAleksandra Sobocińska. Wrocław
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnychPaulina Chmielecka. Watkowo
Wpływ muzykoterapii na zachowania prospołeczneJoanna Cyran. Ruda Śląska
Guzikowe zabawy. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dziecka 6 letniegoMarzena Kołodziej. Krzeczów
Ocena efektywności prowadzonych zajęć korekcyjno-kompensacyjnychJulia Patyniak. Piła
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z klas IV-VII w roku szkolnym 2021/2022Dorota Goińska. Sławsk
Scenariusz dotyczący zajęć z Terapii rękiJolanta Myśków. Police
Zajęcia terapeutyczne - wyciszenie i relaksDanuta Sokołowska, Agnieszka Forembska. Golub-Dobrzyń
Ćwiczenia podnoszące sprawność manualną. Konspekt zajęć korekcyjno-kompensacyjnychAnita Orzechowska. Poznań
IPET dziecka z Zespołem Aspegrera klasa 3Aleksandra Strońska. Bielsko-Biała
Spojrzenie na rozwój dziecka i jego zaburzenia. Trauma rozwojowaAleksandra Strońska. Bielsko-Biała
Predyspozycje psychologiczne wychowawcy - edukatora, terapeuty do pracy z dziećmi, uczniami ze specjalnymi potrzebamiJustyna Majdecka. Koszalin
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów klas I-IIIAgata Jasek. Sieradz
Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnychAgnieszka Bombała. Skierniewice
Kreślę, piszę, maluje - zapamiętuję. Ćwiczenie koncentracji uwagi, pamięci i grafomotoryki. Konspekt zajęć korekcyjno-kompensacyjnychKarolina Gula. Szydłowiec
Poznajemy nowe techniki plastyczne - prezent na Dzień Babci i DziadkaAgnieszka Apanowicz-Bernatek. Skarżysko-Kamienna
Rozwijanie umiejętności logicznego myślenia, koncentracji uwagi, spostrzegawczości. Kształtowanie wrażliwości ortograficznej. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów klasy IIIMałgorzata Bednarczyk. Piotrków Tryb.
Usprawnianie percepcji słuchowej w oparciu o ćwiczenia na materiale obrazkowym i słownym. Scenariusz zajęćAgnieszka Kwiecień. Bielsko-Biała
W krainie wartości - Jak sobie radzić z agresją i przemocą?Magdalena Kukułka. Karlino
Spotkanie z Kopciuszkiem i Kotem w Butach w Sali Terapeutycznej, czyli wyruszamy do świata baśni. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - scenariusz zajęćEdyta Wilgocka-Pawlak. Izbica
Ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem - zajęcia korekcyjno-kompensacyjneDominika Sobczyńska. Kowiesy
Ćwiczenia rozwijające kreatywność nauczyciela-terapeutyAgnieszka Pelc. Tczew
"Medytacja" kreatywnościAgnieszka Pelc. Tczew
Terapia ręki w przedszkolu "Od zabawy do precyzji"Edyta Ptak. Sosnowiec
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnychKinga Pawlik. Staszów
Odwiedziny Mikołaja. Konspekt zajęć indywidualnych wwr, edukacja matematycznaMagdalena Kania. Bielsko-Biała
Terapia pedagogiczna w przedszkoluEdyta Ptak. Sosnowiec
Jak pomóc dziecku w uczeniu się?Emilia Chmarzyńska. Osie
Elementy terapii ręki podczas zajęć prowadzonych w sali doświadczania świata. Sposoby na aktywizację uczestnikówAgnieszka Filek. Kalwaria Zebrzydowska
Ćwiczenia motoryki małej i dużej w terapii ręki. Konspekt zajęćAnna Znyk. Łódź
Roczny program zajęć terapii pedagogicznejRenata Kanwiszer. Łódź
Terapia dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniuBarbara Wdzienczny. Pszów
MandaleDorota Sowa. Kraków
Po co pytasz? - ćwiczenia w zadawaniu pytańJoanna Łoniewska. Białystok
Układ słoneczny - zespołowe zajęcia terapii przez sztukę dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokimUrszula Mikielska. Warszawa
Program koła "Zabawy z literkami i wyrazami"Katarzyna Unierzyska. Chrząstów Wielki
Wiersz dla dzieci "Czekając na ciebie"Michał Kuskowski. Grudziądz
Zabawy sensoryczne z dzieckiem autystycznymKatarzyna Roszkowska-Żydowo. Skierniewice
Metody zajęć korekcyjno-kompensacyjnychKatarzyna Rdest. Klucze
Plan pracy arteterapeutycznejAnna Kalata. Białystok
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym z autyzmem oraz ich rodzicamiLucyna Błonarowicz. Skołoszów
Dyktando dla uczniów klas III-IVRafał Płocharczyk. Nowy Dwór Mazowiecki
Integracja sensoryczna - wstęp do zagadnieniaBeata Zakrzewska-Dembowska, Magdalena Dąbkowska. Szczecin
SI - to nie jest nazwa perfumBeata Zakrzewska-Dembowska. Szczecin
Ocena rozwoju procesów integracji sensorycznejKatarzyna Markowska. Grudziądz
Metoda Dobrego Startu M. BoganowiczMonika Sewerynek. Kamieńsk
Pomoc i rola wychowawcza, dydaktyczna, terapeutyczna w kształceniu dzieci z ryzykiem dysleksjiSylwia Foks-Stepuch. Wiamowice
Syczki i szumki. Scenariusz zajęćMarlena Orlik. Karlino
Zabawy i ćwiczenia kształtujące małą motorykę. Scenariusz zajęć - wczesne wspomaganie rozwojuEwelina Chełminiak. Białogard
Terapia ręki u dzieci w wieku przedszkolnym - zaburzenia rozwojuBogumiła Kolbuszewska-Niedbała. Rzeszów
Dekalog 10 najistotniejszych elementów w metodyce wczesnego wspomagania rozwoju dzieckaMagdalena Turczyńska. Mysłowice
Terapia ręki - zajęcia ruchowo-plastyczne. Utrwalanie znajomości barw ciepłych i zimnych. Scenariusz zajęćAneta Ustrzycka. Opole
Wyprawa w Kosmos - scenariusz zajęć z zastosowaniem ćwiczeń Kinezjologii Edukacyjnej P. DennisonaJanina Gryźniak. Przyszowa
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnychKatarzyna Kleczaj. Toruń
Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnychAneta Kicka. Kosewo
Zaproszenie do biblioterapiiKatarzyna Andreyka-Wilk. Katowice
Spotkanie Scrooge’a z Marleyem - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Metoda integracji sensorycznejAgata Nazarewicz-Jonko. Świdnik
Konspekt zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - wzmacnianie koncentracji na zadaniuMarta Jarocka. Gdańsk
Konspekt zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dziecka słabowidzącegoMarta Jarocka. Gdańsk
Zakręty ortografii - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Ćwiczymy umiejętność logicznego myślenia - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Wyrazy ukryte w słowach oraz pisownia z ę, ą i om - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Liczba sto oraz wyrazy z trudnością ortograficzną ukryte w tekście - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Kim był Oskar? - rozwijamy percepcję słuchową, wzrokową, umiejętność czytania i rozumienia tekstu oraz ortografięDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Kim był Mikołajek? - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Pan Kleks i jego niezwykła Akademia - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Uzupełniam, piszę i liczę - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Rozwijam wzrok, słuch i ortografię - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Ernest Nemeczek jako bohater z Placu Broni - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Zgadywanki i ortograficzne rymowanki - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Schowane dobro - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Ukryte liczby i wyrazy oraz kłopoty wiewiórki, hipopotama, węża - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Plan zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla klasy 1-2 szkoły podstawowejBarbara Podoba. Łęczna
Zasady ortograficzne w praktyce szkolnej- scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Bajka pomagajka - O Maćku łakomczuchu i chorym Ząbku-BąbkuKarina Kosakowska. Ostrów Wlkp.
Założenia do pracy terapeutyczno-rewalidacyjnej - cele, zadania, propozycje ćwiczeńAleksandra Piskorz. Żelków-Kolonia
Czym charakteryzuje się pierwsza wizyta u terapeuty?Ewa Wrzesińska. Mława
Gwiazdkowa ortografia - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Boże Narodzenie - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Pisownia mieszkańców kontynentów, państw, miast i wsi - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Nie zapomnij na klasówce o ćwiczonej dziś końcówce - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Nazwy świąt, przysłowia oraz ortograficzna łamigłówka - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Jaki to zawód, warzywo i owoc? - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Historia kina - pisownia przeczenia nie. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV- VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Zgaduj-zgadula - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Wędrówka Stasia i Nel - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Układam, liczę, zapamiętuję - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Pomoc Ariadny w labiryncie ortografii i pracy z tekstem - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Zajęcia terapeutyczne dla dziecka z autyzmemMałgorzata Cichowska. Tuczna
Zwierzęta - usprawnianie koordynacji ruchowo-słuchowo-wzrokowej oraz doskonalenie funkcji poznawczych. Scenariusz indywidualnych zajęć edukacyjno- terapeutycznychJoanna Podolewska. Suwałki
Sprawozdanie z zajęć z dziećmi nadpobudliwymiAneta Dominiak. Żelechlinek
Każdy ma inne potrzeby i odczucia. Konspekt zajęćAgata Szadziewska. Olsztyn
Terapia ręki. Scenariusz zajęćDorota Górny. Bielsko-Biała
Terapia ręki - scenariuszeRenata Szymańska. Brodnica
Program wczesnego wspomagania dzieckaJoanna Zydroń. Zabrze
Zaburzenia społeczno-emocjonalneMagdalena Fabich-Bondzyło. Koźmin Wielkopolski
Kinezjologia edukacyjna w nauczaniuMagdalena Fabich-Bondzyło. Koźmin Wielkopolski
Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnychMagdalena Mielcarek-Olejnik. Świeca
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnychDorota Wojtasińska. Kłomnice
Wybrane techniki stosowane w arteterapiiEwa Kur. Radom
Zespół Aspergera - diagnoza, terapiaMałgorzata Gamzatov. Szczecin
Z wizytą u Ani z Zielonego Wzgórza - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Leziona
Niech nam ciągle trwa ten maj - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Leziona
O wiośnie i Wielkanocy - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIIIDorota Bukowska. Leziona
Jedziemy na wakacje - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Leziona
Nadchodzi wiosna - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-IIIDorota Bukowska. Leziona
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych - kl. IVAgnieszka Wiśniewska. Olsztyn
W zoo - zabawy rozwijające mowę, percepcję wzrokową oraz pamięć słuchową. Konspekt do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w przedszkoluAnna Bielecka. Staszów
Święta tuż, tuż. Wpływ kreatywności i innowacyjności nauczyciela na postawy twórcze dzieci. Scenariusz zajęć w zakresie terapii indywidualnejAnna Popielarz. Bartoszyce
Prawidłowy chwyt pisarski. Scenariusz warsztatów profilaktycznych z zakresu terapii rękiKatarzyna Mazurek. Warszawa
Program zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z Zespołem DownaDorota Anna Wojciechowska. Kutno
Program terapii pedagogicznej na podstawie opinii z PPPAgnieszka Kubrak. Ożarów Mazowiecki
Stymulacja zmysłów. Wspomaganie indywidualnego rozwoju dzieciEwa Trzeszan. Gdynia
Domowa terapia rękiEwelina Zalewska. Kampinos
Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnychMagdalena Czarnomska. Żabiny
Wspomaganie rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu w młodszym wieku szkolnymAleksandra Piskorz. Żelków - Kolonia
Charakterystyka zaburzeń rozwoju psychoruchowego u dzieci - przyczyny, objawy i metody pracy korekcyjno-kompensacyjnejEmilia Pietrzyk. Wrocław
Charakterystyka specyficznych trudności w uczeniu się matematyki. Metody i zasady w pracy terapeutycznejEmilia Pietrzyk. Wrocław
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnychJoanna Nowosad. Bełsznica
Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. Trenujemy pamięć i koncentrację uwagi. Scenariusze zajęćJustyna Ewa Kasjaniuk. Stara Kornica
Ćwiczenia usprawniające percepcję wzrokowąAngelika Piasecka. Tczew
Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchowąAngelika Piasecka. Tczew
Ćwiczenia usprawniające motorykę małąAngelika Piasecka. Tczew
Gra lot balonem do Literkowa. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnychJolanta Mamajek. Rozogi
Jak pomóc dziecku nieśmiałemu w przedszkolu i domu?Katarzyna Rudzka. Koszalin
Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny - autyzmMarta Komsta. Radom
Zaburzenia widzenia obuocznego a problemy w czytaniuKatarzyna Polewaczyk. Warszawa
Zagroda. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnychAnna Bielecka. Staszów
Mamo, tato, pobaw się ze mną! Scenariusz zajęć otwartych dla dzieci 3, 4 letnich z rodzicamiPrzemysław Jarząbek. Świnoujście
Trening komunikacji społecznych - program terapeutycznyJoanna Zydroń. Zabrze
Praca ludzi w różnych zawodach. Konspekt zajęć rewalidacyjnychUrszula Banach. Zalewo
Bajkoterapia - wywiad. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w przedszkoluAleksandra Wnuk. Dąbrowa Górnicza
Analiza procesu patologizacji zachowania uczniów pod wpływem niepowodzeń w nauce wg prof. Haliny SpionekSabina Okrzesik. Krzeszów
Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych "Wspólna praca"Anna Bielecka. Staszów
Praca z dzieckiem dyslektycznymEwa Adwent-Giemza. Jastrzębia
Bajka terapeutyczna "W Słonecznej Krainie"Anna Rosa. Koszalin
Zaburzenia sensoryczne u dzieci z autyzmemAnna Skutnik. Lublin
Indywidualizacja pracy z uczniem dysfunkcyjnymElżbieta Pitera. Krasne
Program autorski terapii pedagogicznejJoanna Brogowska-Wrona. Bełżec
Ćwiczenia usprawniające analizę i syntezę wzrokową, koncentracji uwagi oraz wzbogacenie słownictwa. Konspekt zajęć korekcyjno-kompensacyjnychPatrycja Gębczyk. Piekary Śląskie
Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej. Scenariusz zajęć terapii pedagogicznejOlimpia Kowal-Gadecka. Zaręba
Samoświadomość emocjonalna - zajęcia terapeutyczneEwa Gadomska-Oleszkiewicz. Kętrzyn
Komunikacja interpersonalna - zajęcia terapeutyczneEwa Gadomska-Oleszkiewicz. Kętrzyn
Wybrane rodzaje dysfunkcji uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w szkole masowejMaria Jolanta Szocik. Morąg
Pojęcie i przyczyny trudności w nauceMagdalena Basta. Nowy Sącz
Program pracy terapeutycznej dla dzieci z niepełosprawnością ruchową " Bliżej sprawności"Beata Jaskólak. Chorzów
Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych oraz ćwiczenie sprawności manualnej. Konspekt zajęć dla chłopca 5-letniego z Zespołem AspergeraKamila Żuchowska. Płońsk
Program terapeutyczny dla dziecka z ADHD w wieku przedszkolnymDanuta Włodarczyk. Brzeg
Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnychSylwia Kominek. Skoczów
Zajęcia o charakterze terapeutycznym rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczneMariola Lachowska. Radoszyce
Utrwalenie zasad pisowni wyrazów z: rz, ż, ó, u. Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnychMałgorzata Błażejewska-Kawnik. Wolbórz
Terapia ręki - zajęcia grupoweDorota Wiśniewska. Warszawa
Gry i zabawy z elementami terapii ręki - scenariusz zajęć otwartych dla rodzicówHalina Więckiewicz. Malbork
Zabawy na śniegu - rozwijanie słownika dzieci o nazwy sportów zimowych. Scenariusz zajęć z elementami komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC).Aneta Małolepsza. Lublin
Zabawy dla dzieci rozwijające i usprawniające różne funkcjeMonika Kurkiewicz. Mosina
Opracowanie wzoru graficznego do piosenki pt.: "Siedzi sobie zając pod miedzą". Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z wykorzystaniem elementów Metody Dobrego StartuAgnieszka Werecka. Gorzów Wlkp.
Lekcja profilaktyczna: Wzmocnienie czynników chroniących przy jednoczesnej redukcji czynników ryzykaEwelina Sum. Chełmno
Kinezjologia edukacyjna w praktyce - przykłady ćwiczeńMarta Pulnar. Krosno
Z ortografią na wesoło - reguły pisowni wyrazów z "ż". Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychKarolina Kozyra. Ząbki
Rozwijanie sprawności motoryki małej u dzieckaMaja Zielińska. Warszawa
Dysleksja a problemy z komunikacjąAnna Bogdanowicz. Leszno
Motylek. Bajka psychoedukacyjnaMałgorzata Białecka. Bydgoszcz
Muszka Zosia. Bajka relaksacyjnaMałgorzata Białecka. Bydgoszcz
Kłopoty Rudzika. Bajka psychoedukacyjnaMałgorzata Białecka. Bydgoszcz
Arteterapia - pojęcie, cele i wybrane rodzajeOlimpia Olchowy - Ilasz. Przemyśl
Terapia za pomocą sztukiMirosława Babicka-Mrzygłód. Stargard
Ekonomia żetonowa w klasach 0-1Joanna Skarupska. Żagań
Praca z uczniem zdolnym i mającym trudności w nauceJoanna Skarupska. Żagań
Program zajęć "terapia plastyką"Mirosława Babicka-Mrzygłód. Stargard
Program wspomagania rozwoju percepcji słuchowej w zakresie analizy i syntezyAgnieszka Kaczmarczyk. Częstochowa
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla ucznia niepełnosprawnego w stopniu umiarkowanymJoanna Jankowska. Skoczów
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna. Nauczanie indywidualne - podsumowanie pracy po I semestrzeAnna Niewińska. Człuchów
Referat na temat uczenia dzieci z ADHDJoanna Sobiesiak. Płock
Profilaktyka środowisk wychowawczychAgnieszka Drożdżowska. Jastrowie
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjneKarolina Osuch. Warszawa
Program terapeutyczny dla chłopca z Zespołem AspergeraBarnaś Elżbieta. Tarnobrzeg
Gotowi do szkoły - program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w przedszkoluAnna Tórz. Meszna
Program terapii pedagogicznej dla dzieci 5-6 letnich z trudnościami w zakresie sprawności językowejBeata Sadura. Zajezierze
Zwierzęta mieszkające na wsi. Scenariusz zajęć terapeutyczno-logopedycznych dla klasy 0Beata Sadura. Zajezierze
Scenariusz zajęć "Wyrażamy uczucia zachowaniem" - zajęcia terapetyczneIzabela Czapla - Zielińska. Grudziądz
Scenariusz zajęć "Wyrażamy uczucia pędzlem" - zajęcia terapeutyczneIzabela Czapla - Zielińska. Grudziądz
Indywidualny program rozwoju dziecka z zaburzonym rozwojem percepcji słuchowej, wzrokowej, sprawności grafomotorycznej oraz mowy jako wspomaganie rozwoju dziecka 6-letniegoMilena Maciejczyk. Rybnik
Program zajęć terapii pedagogicznejAnna Filipczuk. Warszawa
"Dziewczynka z zapałkami - zajęcia z elementami bajkoterapii". Prawa dziecka. Scenariusz zajęćJustyna Czykwin - Strękowska. Białystok
Terapia poznawczo - behawioralna pacjentów z zaburzeniem obsesyjno - kompulsyjnymElżbieta Dębska. Augustów
Depresja jako problem terapii u osób niepełnosprawnychElżbieta Dębska. Augustów
Zaburzenia emocjonalne u dzieci i młodzieżyElżbieta Dębska. Augustów
Program zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznychMaria Rodziewicz. Marcinkowo
Scenariusz zajęć prowadzonych Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki SherborneMargareta Krauze. Poznań
Nadchodzi lato - scenariusz zajęć prowadzonych z uczniem z głęboką niepełnosprawnością intelektualnąKatarzyna Majcherek. Lublin
Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych "Bajka dobra na lęki" dla uczniów klasy I szkoły podstawowejElwira Gudziejewska. Szczecinek
Jak uczyć się ortografii? Scenariusz zajęć dla uczniów z trudnościami w nauce ortografii (gimnazjum)Marzena Karbowska. Kutno
Program własny edukacji czytelniczej z elementami bajkoterapiiAgnieszka Szymanowska. Biała Rawska
Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnychEwelina Dworzańska. Konin
Indywidualny program wspomagania i korygowania rozwoju dzieckaJustyna Kostrzewska. Katowice
Program zajęć stymulujących/ wspomagających rozwój dzieckaJustyna Kostrzewska. Katowice
Konspekt zajęć rewalidacyjnychIwona Cyris. Czarnowąsy
To ja. To moje emocje. Scenariusze zajęć z arteterapii dla dzieci z Zespołem AspergeraMałgorzata Malczyk. Częstochowa
Indywidualny Program Terapeutyczny na rok szkolny 2013/2014Iwona Jaskuła. Miasteczko Sląskie
Terapia osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokimJowita Bratek. Kazimierza Wielka
Jaki jestem, czy znam siebie? - wzbudzanie motywacji do pracy nad sobą. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych (socjoterapeutycznych) w klasie II gimnazjumMałgorzata Nowak. Kraków
Przemoc wobec dzieciDorota Kaźmierczak. Poznań
Wprowadzenie w świat dżwięków mowy - kształtowanie percepcji słuchowej, wykorzystanie elementów wczesnej nauki czytania prof. J.Cieszyńskiej – Metoda KrakowskaDorota Głowaczewska. Koleczkowo
Usprawnianie percepcji słuchowej i wzrokowej, nauka czytania – zajęcia z wykorzystaniem elementów Metody KrakowskiejDorota Głowaczewska. Koleczkowo
Terapia pedagogiczna - przykłady ćwiczeń w czytaniuKsenia Anita Wilczewska. Olecko
Program zajęć rewalidacyjnych dla ucznia klasy II szkoły podstawowejRenata Janik. Stawowice
Efekty dydaktyczne ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiAnna Szkudlarek. Luboń
Scenariusz zajęć dla dzieci z upośledzeniem w stopniu lekkimEdyta Kotarbicka. Ochaby Wielkie
Program pomocy terapeutycznej dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowoAldona Rodak. Kraków
Ruch, muzyka, śpiew - program muzykoterapii dla uczniów wieku 6-12 latMałgorzata Mandat-Kłos. Zabrze
Nałogi - bajka o Jasiu i MałgosiMaria Wiewióra. Kielce
Teatr - furtką do świata autyzmu. Program Kółka TeatralnegoKarolina Bućko. Warszawa
"Słucham i wiem" - konspekt zajęć terapii pedagogicznej, doskonalenie wsłuchiwania samogłosek w nagłosieIzabela Szkopińska. Łódź
Zaburzenia lateralizacji, dominacja ruchów obustronnych, zaburzenia motoryki małej. Scenariusz zajęć terapeutyczno-ruchowychkatarzyna kasprzyk. Zabrze
Praca z uczniem trudnymKatarzyna Kasprzyk. Zabrze
Wzrokowe ABCMałgorzata Dec. Lublin
Budowanie poczucia własnej wartości - konspekt do pracy indywidualnejMichalina Malec - Sekuła. Katowice
Program pracy z uczniem dyslektycznym dla uczniów szkoły podstawowejAgata Dolińska. Waganowice
Kwesitonariusz wywiadu diagnostycznego z terapii pedagogicznejDorota Kowal. Warszawa
Dziecko leworęczne - wskazówki i rady dla rodzicówAgnieszka Kuzia. Sosnowiec
Zabawa w terapii dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Praca dyplomowaTatiana Kollwitz-Zalewska. Tczew
Pada deszcz - ćwiczenia i zabawy stymulujące rozwój i ułatwiające osiągnięcie gotowości szkolnej dla dzieci przedszkolnych oraz wolniej rozwijających się uczniów klas początkowych szkoły podstawowejAneta Jędruch. Gródków
Scenariusze zajęć terapeutycznychAnna Zgoda. Dębica
Metoda Błyskawicznej Motywacji czyli "instrukcja obsługi" opornego uczniaAnna Broda - Karłyk. Zielona Góra
Sprawności szkolne - regulaminAgata Kik. Zabrze
Rozwój społeczny dziecka w rodzinie patologicznejMarta Matkowsk. Trzcianka
Wspomaganie rozwoju dziecka przy praktycznym wykorzystaniu metody ruchu rozwijającego Weroniki SherborneAneta Rosłoń-Nowak. Błonie
Wspomaganie rozwoju dziecka przy praktycznym wykorzystaniu metody ruchu rozwijającego Weroniki SherborneAneta Rosłoń-Nowak. Błonie
"Zabawy z bałwankiem" - scenariusz zajęć korekcyjno -kompensacyjnychUrszula Kaczyńska. Bartoszyce
Dbamy o zwierzęta - scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychUrszula Kaczyńska. Bartoszyce
Rola terapeuty w zajęciach muzykoterapeutycznychBarbara Wojtarowicz. Opole
Wycieczka do ZOO - ćwiczenie analizatora słuchowego. Konspekt zajęć rewalidacyjnych dla uczennicy z lekkim upośledzeniem umysłowymJustyna Kukla. Jaworzyna Śl.
Nasze domowe zwierzęta - konspekt zajęć z terapii pedagogicznej dla klasy IAgnieszka Sieradzka-Słyk. Warszawa
Ankieta dla rodziców dzieci ćwiczących "gimnastykę mózgu" Paula i Gail DennisonówMałgorzata Kurys. Radom
"Gimnastyka Mózgu", czyli co warto wiedzieć o kinezjologii edukacyjnej?Małgorzata Kurys. Radom
Nie jesteś pewny mała czy wielka litera, po tych zajęciach już będziesz wiedział. Konspekt z zajęć terapii pedagogicznej dla klasy IIAgnieszka Sieradzka - Słyk. Warszawa
Program zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznychKatarzyna Grzyb. Radom
Dlaczego bajki...?Iwona Bukowska. Piła
Dostosowanie form i metod pracy do ucznia z nadpobudliwością psychoruchową ( ADHD)Katarzyna Grzyb. Radom
Formy i metody pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznymKatarzyna Grzyb. Radom
Klasyfikacja i charakterystyka specjalnych uzdolnieńKatarzyna Grzyb. Radom
Jak odróżnić zdolność od uzdolnienia, czyli rozpoznawanie uzdolnień i wspieranie rozwoju ucznia zdolnegoKatarzyna Grzyb. Radom
Projekt edukacyjny jako jedna z alternatywnych metod nauczania w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu sięKatarzyna Grzyb. Radom
Karta obserwacji uczennicy kl. I niemówiącej, upośledzonej znacznieElżbieta Bogusławska. Drezdenko
"Bawmy się ucząc, uczmy się bawiąc" - program terapii dla dzieci w wieku przedszkolnymKarolina Sokołowska, Monika Rzepnicka. Gdańsk
Indywidualny program rewalidacjiKatarzyna Gałązka. Zgierz
Bajka psychoedukacyjna "O Wielkim Słoniu Hieronimie"Katarzyna Wysocka, Łucja Gabała, Aneta Gliniecka. Suwałki
Dysleksja - dysortografia i dysgrafia - pomoc dzieckuKrystyna Sołtysek. Paczków
Konspekt zaburzonej głoski "g"Renata Sawa. Morawsko
Nauka i zabawa - ćwiczenia stymulujące percepcję słuchową, grafomotorykę i myślenie przyczynowo - skutkowe. Konspekt zajęć rewalidacji indywidualnejWioletta Poręba. Warszawa
Bezpieczne zabawy zimowe. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychKatarzyna Kalka. Bytom
Moja mama jest kochana... Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnychKatarzyna Kalka. Bytom
Scenariusze zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów gimnazjumJustyna Kasjaniuk. Stara Kornica
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych: Usprawnianie percepcji wzrokowej i słuchowej w oparciu o materiał literowo - wyrazowyMałgorzata Adamska. Wągrowiec
Wybrane propozycje ćwiczeń rewalidacyjnych usprawniających zaburzone funkcje percepcyjno - motoryczneEwa Sypek. Sosnowiec
Plan działań wspierających PDW terapiaAgnieszka Kubrak. Ożarów Mazowiecki
DyskalkuliaAgnieszka Kubrak. Ożarów Mazowiecki
Sfera ruchowa, poznawcza i emocjonalna - ćwiczenia z dzieckiem IV- VIAgnieszka Kubrak. Ożarów Mazowiecki
Gry i zabawy dla dzieci, które polecamAgata Stopa. Rzeszów
Subdyscypliny pedagogiki specjalnej ze szczególnym uwzględnieniem celów i zadań oligofrenopedagogikiAneta Kurach. Bydgoszcz
Rewalidacja dziecka z wadą słuchuKarolina Tengler. Cieszyn
Zawsze można zacząć wszystko od początku - spektakl profilaktyczny dla gimnazjalistów i uczniów szkół ponadgimnazjalnychAnna Palichleb. Wrocław
Rewalidacja jako forma specjalistycznej pomocy dzieckuJoanna Madecka. Cieszyn
Mandala - nowa alternatywa w terapii pedagogicznej i działalności dydaktycznejAleksandra Główka. Praszka
Rola rodziców w edukacji dziecka z dysleksjąKrystyna Romanek. Cieniawa
Wpływ arteterapii na proces usprawniania dzieci z zespołem Downa "Kraina Błękitnego Nieba"Sylwia Duch. Skierniewice
Percepcja wzrokowa - zaburzenia, objawy, ćwiczenia usprawniające analizę i syntezę wzrokową - referatAgnieszka Kudyk. Czechowice - Dziedzice
Emocje i sposób ich wyrażania przez dzieci upośledzone umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym - referatAgnieszka Kudyk. Czechowice -Dziedzice
Wycieczki jako element terapii osób z głębokim upośledzeniem umysłowymMonika Maciąga, Edyta Umińska. Jarosław
Moja rodzina - jej członkowie i ich obowiązki. Scenariusz zajęć rewalidacyjnychAgnieszka Paśnikowska. Łuków
Program zajęć rewalidacyjnych dla uczennicy klasy I SP z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkimAgnieszka Paśnikowska. Łuków
Co oni robi? - usprawnianie percepcji wzrokowej, rozwijanie myślenia i mowy. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychAgnieszka Kudyk. Czechowice - Dziedzice
Przeciwieństwa - usprawnianie percepcji wzrokowej, słuchowej, rozwijanie myślenia i mowy biernej. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychAgnieszka Kudyk. Czechowice - Dziedzice
Usprawnianie orientacji przestrzennej. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychAgnieszka Kudyk. Cechowice - Dziedzice
Przeciwieństwa - usprawnianie percepcji wzrokowej, słuchowej, rozwijanie myślenia i mowy biernej. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychAgnieszka Kudyk. Czechowice - Dziedzice
Analiza podstawowych pojęć dotyczących specjalnych potrzeb edukacyjnychMałgorzata Nowacka. Warszawa
Dziecięce liczenie i operacyjne rozumowanie - przebieg badania i wnioskiMałgorzata Nowacka. Warszawa
Utrwalenie pisowni wyrazów z końcówką „ów”. Usprawnianie percepcji wzrokowej. Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnychDorota Makowska. Rosanów
Charakterystyka dziecka zakwalifikowanego na terapię pedagogicznąDorota Makowska. Rosanów
Metody pracy terapeutycznej oraz zasady i organizacja zajęćAnna Kowalczyk. Leszno
Utrwalanie liter podobnych graficznie: b, d, g, p - scenariusz zajęć terapii pedagogicznej dla zespołu uczniów klasy IIIAnna Kowalczyk. Leszno
Dysleksja - istota i uwarunkowania zjawiskaAnna Kowalczyk. Leszno
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w klasie pierwszejMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Zatroskany Szaraczek - bajka psychoedukacyjnaMałgorzata Białecka. Bydgoszcz
DysleksjaTeresa Trypuć. Ostrołęka
Plan pracy terapeutycznejMagdalena Bartczak. Łęczyca
Pytania na temat osiągania sukcesu i przeżywania porażki. Klasa 3.Natalia Gołaś. Ruciane-Nida
Autyzm - lista publikacji wartych poleceniaMałgorzata Poździk. Zamość
Zestaw ćwiczeń stymulacyjno - korekcyjnych dla dzieci leworęcznychAleksandra Skoczek. Bielsko-Biała
Konspekty zajęć terapii pedagogicznej dzieci z zaburzoną lateralizacją oraz syntezą wzrokowąAleksandra Skoczek. Bielsko-Biała
Lepie czytam i piszę - program wspierający lepszy start szkolny uczniów klasy 1Aleksandra Skoczek. Bielsko-Biała
Rola muzykoterapii w życiu dzieckaAnna Dobrzyńska. Częstochowa
Walory biblioterapeutyczne opowiadania Erica Emmanuela Schmidta pt. "Oskar i Pani Róża"Dariusz Trybuła. Wiadrów
Walory biblioterapeutyczne piosenki pt. "Łatwopalni" Maryli RodowiczDariusz Trybuła. Wiadrów
Jąkanie u dziecka - przyczyny i reedukacjaKamila Grabowska. Dąbrowa Górnicza
Rola mediów i urządzeń wspomagających osoby niewidomeJustyna Jrecka. Koszalin
Taniec lekiem najlepszym na wszystkoAleksandra Kapusta. Jastrzębie-Zdrój
Jak pomóc dziecku z zaburzeniami emocjonalnymi na terenie szkoły?Adam Marcinkiewicz. Namysłów
Integracja odruchów wczesnodzieciecych wg. koncepcji S.Goddard Blyth i ich wpływ na proces uczenia sięEwelina Stolarska. Straszyn
Utrwalenie pisowni „ó” w wybranych wyrazach - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytaniaJoanna Owczorz. Knurów
Terapia dziecka z autyzmemAgnieszka Ziembicka. Płock
Zippi w naszym PrzedszkoluKatarzyna Dołęgowska. Koszalin
Czynniki wpływające na efektywność oddziaływań terapeutycznych w przedszkolu specjalnymMałgorzata Hedrych. Bojanowo
Ćwiczenie koncentracji uwagi, umiejętności twórczego myślenia oraz wzbogacanie słownictwa. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychAnna Znaniecka. Malbork
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z opóźnionym / zaburzonym rozwojem ruchowymAdam Jarzyna. Goczałkowice Zdrój
Ćwiczenie koncentracji uwagi, spostrzegawczości oraz ćwiczenie pamięci wzrokowej. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnychAnna Znaniecka. Malbork
Dysleksja - Układanie zdań i dzielenie ich na wyrazy. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnychAnna Snopek. Elbląg
Dysleksja - Usprawnianie percepcji słuchowej. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnychAnna Snopek. Elbląg
Ulotka informacyjna dla rodziców na temat dysleksjiGajda Dorota. Radom
Wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci w zakresie inteligencji operacyjnej ( w sensie Piageta )Adriana Burdziłowska - Nowak. Siedlce
Metody, które uatrakcyjnią zajęciaJustyna Pacuła. Michałów-Reginów
Ćwiczenia usprawniające funkcje percepcyjno - motoryczne. Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-wyrównawczejKatarzyna Frysz - Katryniok. Nakło Śląskie
Zabawy i ćwiczenia rozwijające procesy myślowe oraz wzbogacające wiedzę ogólnąKamila Urbaniak. Bydgoszcz
Co to jest afazja ?Izabela Bojda, Katarzyna Fryc. Tychy
Zaburzenia zachowania dzieci w wieku przedszkolnymAgnieszka Gospodarek. Sulęczyno
"Nauczmy się porozumiewać - rozmawiajmy ze sobą". Program terapeutyczny wspomagający umiejętności komunikacji interpersonalnejAnna Murawska, Agnieszka Szewczyk. Radom
Dom dawniej i dziś. Konspekt zajęć prowadzonych w ramach programu Edukacji Patriotycznej "Kochasz Ty dom?"Dorota Sznajder, Bernadetta Moskal. Krosno
"Poznajemy szkołę"- scenariusz zajęć dla dziecka 6, 7 letniego ze słabą orientacją przestrzenną, spostrzegawczością i pamięcią wzrokowąUrszula Kwiecińska. Warszawa
Program pracy terapeutycznej z uczniami mającymi specyficzne trudności w uczeniu sięMarta Chojnowska. Łomża
"Bajki Janusza Korczaka" - scenariusz konkursu plastycznegoAgnieszka Gierłowska. Strzelce Krajeńskie
Program indywidualnych zajęć korekcyjno - kompensacyjnychMarzena Pucka. Janowice
Plan pracy kompensacyjno-korekcyjnej dla dzieci 3-letnichBeata Gołębiowska. Koszalin
Program zajęć rewalidacyjnychAgnieszka Kogut. Stalowa Wola
Diagnoza pedagogicznaEwa Kudlewska. Białystok
Konspekt zajęć z terapii pedagogicznej dla klasy IAgnieszka Sieradzka - Słyk. Marki
Literatura do pracy terapeutycznej z dziećmi w gimnazjumKatarzyna Wójcik. Drzewica
Przegląd narzędzi diagnostycznych stosowanych w PolsceAneta Kasprzycka. Jordanów
Scenariusz zajęć z wykorzystaniem zabaw wspierających rozwój dziecka nadpobudliwego w grupie dzieci czteroletnichMagdalena Mucha. Stare Siekluki
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w klasach IV - VIMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Dyskalkulia rozwojowa, czyli specyficzne trudności w uczeniu się matematykiKatarzyna Leśniarek - Ciaputa. Kraków
Plan zajęć wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w uczeniu się matematykiBeata Machowiak. Strzałkowo
Indywidualny program edukacyjno - terapeutycznyBeata Machowiak. Strzałkowo
Program zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznychBeata Machowiak. Strzałkowo
Dysleksja rozwojowa - ogólna charakterystykaMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Konspekt do zajęć terapii pedagogicznej: Ułamki - ja to wiem!Małgorzata Nowak. Jelenia Góra
Zaburzenia funkcjonowania analizatora kinestetyczno-ruchowego - objawyDawid Machowiak. Strzałkowo
Przykładowe ćwiczenia wspomagające rozwój dzieciDawid Machowiak. Strzałkowo
Przykłady ćwiczeń wykorzystywanych w terapii pedagogicznejDawid Machowiak. Strzałkowo
Studium przypadku - charakterystyka badanego dziecka, opis problemów, oddziaływanie terapeutyczneAnna Sudoł. Pilica
Diagnoza dziecka z trudnościami w nauceAnna Sudoł. Pilica
Instrukcja do wypełnienia "Karty dziecka z zaburzeniami percepcyjno-motorycznymi"Małgorzata Kurys. Radom
Scenariusz zajęć terapii pedagogicznej z wykorzystaniem elementów arteterapii przeprowadzonych w ciągu 3 godzin lekcyjnychMałgorzata Kurys. Radom
Scenariusz zajęcia terapeutycznegoMagda Lewandowska. Bartoszyce
Program terapeutyczny dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnychBarbara Bogusława Drozdowska. Bielsk Podlaski
Bajka terapeutyczna "Szymek"Joanna Waszak - Nowak. Dąbrowa Górnicza
Bajkoterapia w przedszkoluJoanna Waszak - Nowak. Dąbrowa Górnicza
Zabawy z ortografią - utrwalenie zasad pisowni trudnych wyrazówAnna Sudoł. Pilica
Terapia Pedagogiczna - scenariusz zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce matematykiIwona Witkowska. Ustka
Jak prowadzić kompleksową pracę wychowawczą z uczniem sprawiającym trudności wychowawczeJoanna Zygmunt. Leszno
Rozwijanie percepcji wzrokowo-słuchowej i sprawności manualnejMaria Marucha. Brzeziny
Szkolny System Wspierania Uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiZofia Płaczek. Prusicko
Program zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy II i IIIDanuta Jędrzejewska. Bukownica
Program terapii pedagogicznej klas II i III szkoły podstawowejBernadeta Potrykus. Rumia
Dyskalkulia - problemy w uczeniu się matematykiRenata Pawliszko. Święte
Wychowanie słuchowe - przykładowe ćwiczenia podczas terapii dziecka w wadą słuchuAneta Gołąb. Otwock
Konspekt zajęć dla rodziców zastępczych w ramach grupy wsparcia: Doświadczenia separacji, straty i trudne przeżycia z przeszłości i ich wpływ na funkcjonowanie dzieci w rodzinach zastępczychWeronika Panek, Anna Piekacz. Bytom
Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w przedszkolu "Ćwiczenia percepcji wzrokowej z bałwankiem"Urszula Kaczyńska. Bartoszyce
Diagnoza dziecka z zaburzeniem pamięci i koordynacji wzrokowo-ruchowejMałgorzata Wrońszczyk. Głowno
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w przedszkolu pt. "Czas"Urszula Kaczyńska. Bartoszyce
Scenariusz zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem programu "Wzory i obrazki" M. Frostig, D. HorneSylwia Kraska. Sieradz
Autyzm - wiadomości podstawoweMagdalena Tucka. Gdańsk
Plan terapii indywidualnej dla 5 latkaMaria Gibała. Głowno
Terapia pedagogiczna - scenariusze zajęć dla 5 latkaMaria Gibała. Głowno
Jak pomóc dziecku dyslektycznemu? Programy korekcyjno-kompensacyjne (warunki adekwatnej pomocy, ewaluacja)Ewelina Kuś. Czechowice-Dziedzice
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniuZenobia Jakubiak. Ryżki
Scenariusz zajęć terapeutycznych "Jestem dzisiaj zła jak osa"Bożena Kupczak. Bielsko-Biała
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniuZofia Wałęga. Dębica
Ocena postępów dziecka po 6 - miesięcznej pracy korekcyjno - kompensacyjnejJustyna Hajdas. Pcim
"Kolorowe żabki"- usprawnianie funkcji poznawczych. Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnychJustyna Hajdas. Pcim
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematykiKatarzyna Cymerman. Gryfów Śląski
Opis i analiza programu zajęć kompensacyjno - wyrównawczych dla kl. ILidia Głowik. Chociwel
Usprawnianie myślenia. Scenariusz do zajęć korekcyjno - kompensacyjnychKatarzyna Kosałka - Ławeczka. Sosnowiec
Ogólny plan zajęć korekcyjno - kompensacyjnych oraz program jednostkowych zajęć dla ucznia z dysleksjąEwa Zelek. Mordarka
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych opracowanych dla ucznia z dysleksją rozwojowąJoanna Biernat. Lublin
Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w klasie IIMałgorzata Ciupińska. Radomsko
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu sięAgnieszka Kałużna. Inowrocław
Kształtowanie percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej - konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnychAneta Granat. Ostrowiec Świętokrzyski
Scenariusz zajęć z korekcyjno - kompensacyjnych w przedszkoluElżbieta Awsiukiewicz. Legnica
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla ucznia o specyficznych trudnościach w nauce. Utrwalanie głoski - litery b,dJoanna Hatys. Czostków
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnychZofia Kocjan. Ostrowiec Świętokrzyski
Przykładowy program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla ucznia klasy VIAgata Sączek. Rybnik
Przykład lekcji języka polskiego z zastosowaniem technik korekcyjno - kompensacyjmychJoanna Gaweł. Kraków