Logopedia
Międzynarodowy Dzień Świadomości JąkaniaBeata Niebylska. Poznań
Przykładowa diagnoza logopedyczna wraz z opiniąBeata Niebylska. Poznań
Rozwój mowy dzieckaBeata Niebylska. Poznań
Prawidłowa realizacja głoski "S" w różnych pozycjach wyrazu. Scenariusz do zajęć logopedycznychBeata Niebylska. Poznań
Kiedy z dzieckiem pójść do logopedy?Anna Orzeł. Limanowa
Teksty relaksacyjne w terapii logopedycznejMałgorzata Marciniak. Chełm
Innowacja pedagogiczna "Zumba - szkolna gimnastyka języka"Monika Korczak. Bielsko-Biała
Zabawy logorytmiczne. Scenariusz zajęć logopedycznych grupowychMonika Kyrcz. Dąbrowa Górnicza
Znaczenie oddychania dla prawidłowego rozwoju dzieckaPaulina Zubryk. Polkowice
Utrwalamy prawidłową artykulację głoski "SZ'Marzena Białka. Czechowice-Dziedzice
Wiosna, ach to ty! Scenariusz zajęć z logorytmikiAnna Maciejowska-Pyka. Sucha Beskidzka
W orkiestrze symfonicznej. Scenariusz zajęć z logorytmikiAnna Maciejowska-Pyka. Sucha Beskidzka
Walentynki. Scenariusz zajęć z logorytmikiAnna Maciejowska-Pyka. Sucha Beskidzka
Jesienne muzykowanie. Scenariusz zajęć z logorytmikiAnna Maciejowska-Pyka. Sucha Beskidzka
Poznajmy się! Scenariusz zajęć z logorytmikiAnna Maciejowska-Pyka. Sucha Beskidzka
Zimowe rytmy i dźwięki. Scenariusz zajęć logorytmikiAnna Maciejowska-Pyka. Sucha Beskidzka
Klasyfikacja - cechy wspólne i różne. Konspekt zajęć logopedycznychAleksandra Wójcik. Kraków
Rola mediów w rozwoju mowy dzieckaAnna Potaśnik. Myślenice
Wpływ nowych mediów na rozwój mowy dzieckaBeata Kasperowicz. Krypno
Wczesna interwencja logopedycznaMarta Ceglarek. Kościan
Swój kraj, Polskę, znam. Konspekt zajęć logopedycznychMagdalena Pindór. Cieszyn
Projekt edukacyjny - logopedyczny: Jeśli z misiem poćwiczymy, buzię pięknie usprawnimy. Grupowe zajęcia logopedyczne z wykorzystaniem opowiadańKatarzyna Utrata. Pszczyna
Utrwalenie prawidłowej wymowy głoski [sz] w sylabach i wyrazach w nagłosie. Scenariusz zajęć logopedycznychKatarzyna Utrata. Pszczyna
Ćwiczenia utrwalające wymowę wywołanych głosek. Scenariusz zajęć logopedycznych - oddział przedszkolny gr. I. Zajęcia otwarteMonika Ciżewska. Rybno
Ćwiczenia usprawniające rozwój mowy. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych - oddział przedszkolny. Zajęcia otwarteMonika Ciżewska. Rybno
Gramatyka na łące. Konspekt zajęć logopedycznychMagdalena Pindór. Cieszyn
Program zajęć logopedycznychJustyna Ciosek. Miękoszyn
Sprawozdanie z podjętych działań logopedycznychJolanta Klikuszewska. Wiśniowa
Arkusz obserwowanej lekcjiJolanta Klikuszewska. Wiśniowa
Wybrane metody terapii logopedycznejLidia Czerwińska. Kraków
Regulamin konkursu plastycznego "Gimnastyka języka"Monika Ciżewska. Rybno
Ćwiczenia utrwalające wymowę wywołanych głosek. Scenariusz zajęć logopedycznych otwartychMonika Ciżewska. Rybno
Wspomaganie rozwoju koncentracji. Scenariusz lekcji otwartej z zakresu terapii logopedycznejKatarzyna Skrzyszowska. Opole
Głoski sz i s poprawnie mówimy i motorykę ciała doskonalimy. Scenariusz lekcji otwartej z zakresu terapii mowy dla uczniów ze zdiagnozowanym parasygmatyzmem z wykorzystaniem autorskiej innowacji logopedycznej pt. "Logopedia w ruchu"Katarzyna Skrzyszowska. Opole
Program profilaktyki logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym "Śmieszne minki dla chłopczyka i dziewczynki"Dorota Złotoś. Tychy
Program terapii logopedycznej dla dzieci ze SPE "Gadajka + Metoda 6 Klocków"Dorota Złotoś. Tychy
Program zajęć logopedycznych w szkoleEdyta Krzak. Żywiec
Program zajęć logopedycznych w przedszkoluEdyta Krzak. Żywiec
Plan zajęć logopedycznychIwona Baworska. Mońki
Zestaw ćwiczeń z głoską szMarta Jonczyk. Zawiercie
Program profilaktyki logopedycznej dla dzieci młodszych w przedszkoluAlicja Kornalewicz. Mieroszów
Dźwięki z wiejskiego podwórkaElżbieta Konieczna. Koszalin
Jak rozwijać słuch fonematyczny u dzieci 5 letnich - warsztatyKatarzyna Łosiewicz. Biała Podlaska
Jak rozwijać słownictwo dzieci 5 letnich - scenariusz grupowego zajęcia logopedycznegoKatarzyna Łosiewicz. Biała Podlaska
Sunę na sankach - utrwalane głosek szeregu syczącego. Konspekt zajęć logopedycznychKarolina Gula. Szydłowiec
Propozycja programu terapii logopedycznej dla dziecka niemówiącego z Zespołem Downa i niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym, wiek 6 lat. Studium przypadkuBarbara Zielonka. Piotrków Trybunalski
Specyficzne zaburzenia językowe i ich diagnoza. Studium przypadku.Renata Kaim. Mików
Plan pracy logopedyAngelika Stolarz. Kożuchów
Przykładowa opinia logopedyczna o uczniuEwa Sala. Wadowice
Terapeutyczny program logopedyczny "Mówię ładnie"Marta Stanek. Sosnowiec
Wielkanocna logopedia. Konspekt zajęć dla dzieci 4 letnichMagdalena Kania. Bielsko-Biała
Nakarm Mikołaja. Utrwalanie różnicowania głosek opozycyjnych [s - sz].Scenariusz zajęć logopedycznychMagdalena Kania. Bielsko-Biała
Muzyka na cztery pory rokuIlona Bobrowicz. Ozorków
Utrwalanie głoski szMatylda Kafel. Tarnów
W świecie głosek syczących. Scenariusz zajęćMatylda Kafel. Zakliczyn
Ćwiczenia wspomagające rozwój mowy dziecka przedszkolnegoMarta Stanek. Sosnowiec
Komunikacja alternatywna i wspomagającaMałgorzata Marciniak. Chełm
Sprawozdanie z pracy logopedyMałgorzata Marciniak. Chełm
Jak rozwijać mowę dziecka?Aneta Biegańska. Łódź
Program profilaktyki logopedycznej w przedszkoluDorota Rosa, Ewa Kupietz. Katowice
Wierszyk dźwiękonaśladowczy "Gwiazdki"Małgorzata Majewska. Poaseczno
Sprawozdanie semestralne z zajęć logopedycznychMonika Staszczyk. Cyców
Utrwalenie głoski sz w nagłosie wyrazów. Scenariusz zajęć logopedycznychMonika Ciżewska. Rybno
Oddychanie ma znaczenieKatarzyna Stasiak. Murowana Goślina
Magiczne poranki z Panem Języczkiem. Wykorzystanie bajek w terapii logopedycznej - innowacja pedagogicznaBeata Sioma. Wożuczyn-Cukrownia
Ćwiczenia utrwalające wymowę głoski [s] dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnymKatarzyna Lachowska. Tychy
Kiedy warto pójść do logopedy?Anna Mazgaj. Włodawa
Święta Bożego Narodzenia - terapia dziecka z afazją motoryczną w wieku 7-8 latKatarzyna Lachowska. Tychy
Polski to piękny język - zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Program autorskiMonika Szymanek. Sosnowiec
Dziecko z wyraźną wadą wymowy w szkole podstawowej i rodzic, który tej wady nie słyszy. KarolekAgnieszka Król. Ciążeń
Konkurs logopedyczny - regulaminMonika Ciżewska. Rybno
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - terapia logopedycznaMonika Ciżewska. Rybno
Kształcenie słuchu muzycznego w terapii logopedycznejEwa Syjud-Onacka. Wrocław
Ankieta dla rodziców dziecka po realizacji programu logopedycznego w szkoleEwa Przyborska. Koszalin
Kwestionariusz wywiadu z dzieckiem po realizacji programu logopedycznegoEwa Przyborska. Koszalin
Alternatywne i wspomagające metody komunikacjiAgnieszka Orłowska. Pełkinie
Karta badania mowyDalia Śmiech. Janowice Wielkie
Program terapii logopedycznej ucznia niemówiącegoAnna Zajko. Białystok
Program terapii logopedycznej ucznia z autyzmemAnna Zajko. Białystok
Konspekt zajęć logopedycznych - różnicowanie p-bJulita Gowor. Trzcianka
Wpływ upośledzenia umysłowego na rozwój mowyAgnieszka Fac. Przemyśl
Wpływ lateralizacji na odbiór, przetwarzanie i przechowywanie informacji językowychAgnieszka Fac. Przemyśl
Lateralizacja funkcji mózgowychAgnieszka Fac. Przemyśl
Opinia logopedycznaAnna Zajko. Białystok
Opinia logopedyczna dziecka z autyzmemAnna Zajko. Białystok
Na wsi - scenariusz zajęć logopedycznychNatalia Wątorek. Książnice
Sygmatyzm i terapia na przykładzie dziecka w wieku przedszkolnym. Praca autorskaEwelina Przybyłowicz. Przemyśl
Indywidualne zajęcia logopedyczneJustyna Kowalik. Zawiercie
Utrwalenie dentalnej głoski [s] w wyrazach oraz zdaniach, jednouderzeniowej [r] w grupach spółgłoskowych. Scenariusz zajęć logopedycznychAleksandra Małecka. Wojska
Mowa i okresy jej rozwojuKatarzyna Drobiazg. Sandomierz
Terapia dziecka z dyslalią wieloraką na podstawie indywidualnego przypadkuKatarzyna Drobiazg. Sandomierz
Charakterystyka wybranych zaburzeń mowyKatarzyna Drobiazg. Sandomierz
Etapy rozwoju mowy dzieckaAnna Chojnacka. Teresin
Mutyzm wybiórczy - definicja problemu i diagnoza różnicowaKatarzyna Pożoga. Łódź
Program pracy z dzieckiem z wadą słuchuSylwia Piwowar. Rymanów
Usprawnianie funkcji oddechowych i ruchowych z wykorzystaniem elementów jogi logopedycznej - profilaktyka logopedyczna, klasa I-IIIKinga Szymańska. Olsztyn
Studium przypadku dziecka niepłynnie mówiącegoAgnieszka Górczyńska-Bojar. Kielce
Zestaw ćwiczeń oddechowychAgnieszka Górczyńska-Bojar. Kielce
Utrwalenie głoski [cz] w wyrazieEwa Przyborska. Koszalin
Zabawy językowe, które kształtują piękną wymowę - innowacja metodycznaMonika Gutman. Pucice
Utrwalanie wymowy głoski szumiącej cz. Konspekt zajęć logopedycznychEmilia Bęben. Książ Śląski
Mowa dzieci z autyzmemMonika Lubina. Chorzów
Program terapii logopedycznejMaciej Kwiatek. Rudniki
Sprawozdanie z opieki logopedycznejMaciej Kwiatek. Rudniki
Ewaluacja zajęć logopedycznychMaciej Kwiatek. Rudniki
Utrwalanie prawidłowej wymowy głoski "sz" w nagłosie w zdaniach. Scenariusz zajęć logopedycznychMaciej Kwiatek. Rudniki
Zajęcia logopedyczne dla 3 latka z opóźnioną fazą mowyMarta Durajczyk. Bielsko-Biała
Sprawozdanie z pracy z uczniem - Wczesne Wspomaganie Rozwoju DzieckaWeronika Kohmann. Nowy Sącz
Jesienne zabawy logopedyczne dla 4 latków - scenariuszKatarzyna Łosiewicz. Biała Podlaska
Złość piękności szkodzi?Magdalena Nogieć-Stach. Bębło
Logorytmiczne zabawy - słuch, ruch, mowa. Długo czy krótko?Magdalena Nogieć-Stach. Bębło
Bajeczka logopedyczna - głoska "r" - Marzenie raczka RysiaJustyna Szlezinger. Opole
Ćwiczenia wywołania głoski sz. Wymowa w sylabach i logotomach. Konspekt zajęć logopedycznychJustyna Zięcina-Olech. Warszawa
Wąż - szumi czy syczy? Scenariusz zajęć logopedycznych rozwijających sprawność językową dzieci sześcioletnich uwzględniający cele i zasady oceniania kształtującegoMałgorzata Dyrda. Kraków
Afazja dziecięca - terminologiaKatarzyna Dąbrowska. Wrocław
Ćwiczenia słuchu fonemowego i rozwijanie słownictwa. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych dla uczniów klas 1-3Klaudia Przebinda. Andrychów
Zaba czy Żaba? Oto jest pytanie. Różnicowanie głosek [z] i [ż] w sylabach, wyrazach i zdaniach.Ewa Przyborska. Koszalin
"Szumi morze" - Wywołanie głoski [sz] w izolacjiEwa Przyborska. Koszalin
Potrafię powiedzieć kaczka - utrwalenie głoski [cz] w wyrazieEwa Przyborska. Koszalin
Słyszę s, czuję z - utrwalenie głosek [s] i [z] w zdaniuEwa Przyborska. Koszalin
Rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym - ulotka dla rodzicówMonika Kalinowska. Lipno
Terapia opóźnionego rozwoju mowy - poradnik dla rodzicaMonika Jakubowska. Toruń
Messe - Handels- und Kommunikationsplatz - konspekt lekcji j.niemieckiegoAnna Hycnar-Malicka. Nowy Sącz
Taupatie - choroby centralnego układu nerwowegoMagdalena Jarosz. Jaworzno
Anatomiczne podstawy mowyMagdalena Jarosz. Jaworzno
Program terapii logopedycznejMagdalena Jarosz. Jaworzno
Konspekt zajęć logopedycznychMagdalena Jarosz. Jaworzno
Zaburzenia mowy w okresie dziecięcymMagdalena Jarosz. Jaworzno
Dysleksja - przyczyny, objawy, diagnozaMagdalena Jarosz. Jaworzno
Rola mózgu w procesach mowyMagdalena Jarosz. Jaworzno
W wielości jedność...Agnieszka Sadowska. Bielsko - Biała
Przedszkolaki, mądre smyki, ćwiczą swoje językiRenata Stachowicz. Mielec
Konspekt zajęć logopedycznych z głoską RKlaudia Ćwikła. Kraków
Zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnymPatrycja Haron. Wrocław
Mówimy, słuchamy, śpiewamy - zabawy wspomagające mowę oraz pracę narządów artykulacyjnych. 5,6-latkiAgnieszka Sadowska. Bielsko-Biała
Wibrujący języczek. Innowacja pedagogicznaMaciej Kwiatek. Grodzisk Wielkopolski
Mówię powoli - jestem lepiej rozumiany przez rozmówcę. Konspekt zajęć logopedycznychEwa Ogonowska. Mińsk Mazowiecki
Rozmawiajmy o uczuciach i emocjach. Konspekt zajęć logopedycznychEwa Ogonowska. Mińsk Mazowiecki
Zabawy stymulujące utrwalanie prawidłowej wymowy głoski "sz"Ewa Ogonowska. Mińsk Mazowiecki
Warsztaty logopedyczne z PuciemMonika Bębniarz. Krzętów
Plan terapii logopedycznejBeata Szewczyk. Koluszki
Harce z fonemami. Innowacja pedagogicznaKatarzyna Nurzyńska. Międzyrzec Podlaski
Usprawnianie motoryki artykulacyjnej poprzez zabawy deszczowe z rytmem. Scenariusz zajęć logopedycznychKatarzyna Nurzyńska. Międzyrzec Podlaski
Autorskie wierszyki do utrwalania głosek szeregu szumiącegoEmilia Marciniak. Krośniewice
Różnicowanie głosek s i sz. Utrwalenie sz w zdaniachEmilia Marciniak. Krośniewice
W zimowej krainieSonia Woźna. Warszawa
Opis przypadku i scenariusz zajęcia dla 6-letniego dziecka obustronnie zaaparatowanego - ćwiczenia lokalizacji źródła dźwiękuAnna Staniucha. Gdańsk
Ćwiczenia języka, warg i ćwiczenia oddechowe - poradnik dla rodzicówMarta Kwilman. Strzegowo
Ćwiczenia usprawniające pracę żuchwy i podniebienia miękkiegoMarta Kwilman. Strzegowo
Program profilaktyki logopedycznejEwa Usza. Piotrków Trybunalski
Zabawy z samogłoskami. Konspekt profilaktycznych zajęć logopedycznych dla 3, 4-latkówEmilia Marciniak. Krośniewice
Bajka artykulacyjna "Krasnalek Opałek"Katarzyna Dąbrowska. Wrocław
Ż jak żaba, czyli utrwalenie prawidłowej wymowy głoski ż, rz w wyrazachAlicja Surowiec-Komarnicka. Bronów
Kiedy jestem z dzieckiem w domu - wskazówki logopedy - głoska rEwa Jaszczura. Ostrowsko
Kiedy jestem z dzieckiem w domu - wskazówki logopedyEwa Jaszczura. Ostrowsko
Wesołe zabawy logopedyczneEwa Kalinowska. Toruń
Sprawozdanie z zajęć logopedycznychMagdalena Mielcarek-Olejnik. Świeca
Zwierzęta z wiejskiego podwórkaMałgorzata Buchta. Rybnik
Analiza przypadku. Propozycje ćwiczeń SI do wykorzystania na logopediiDorota Złotoś. Tychy
Wymowa głoski [sz] w nagłosieIwona Czerwińska Duma. Gdańsk
Stymulacja pracy języka do wymowy głoski RIwona Czerwińska Duma. Gdańsk
Doskonalenie prawidłowej wymowy głosek [c], [cz] w mowieMarzena Kołodziej. Krzeczów
W krainie głoski "sz"Sonia Woźna- logopeda. Warszawa
Diagnoza logopedycznaAnna Różycka. Płock
Jak motywować dziecko do ćwiczeń logopedycznych?Wioletta Ciołek. Turka
Kolorowe figury - utrwalanie głoski r w wyrazach - 3 pozycje wyrazoweIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Co każdy rodzic powinien wiedzieć na temat rozwoju mowy dzieckaMagdalena Bocheńska. Ostrzeszów
Konspekt zajęć logopedycznych z wykorzystaniem komunikacji alternatywnej Makaton: Dzień BabciKlaudia Byczkowska. Niemieńsko
Konspekt diagnozy i terapii logopedycznej wybranego zaburzenia mowyAnna Jezierska. Wodzisław Śląski
Program grupowej terapii logopedycznejJulia Laskowska. Besiekierz Rudny
Światowy Dzień UśmiechuAnna Parol-Przybysz. Warszawa
Rymowanki dla najmłodszychDominika Kowalczyk. Kisielice
Bajeczki logopedyczneDominika Kowalczyk. Kisielice
Przesiewowe badanie mowy. Wstępna diagnoza logopedycznaKinga Banaś. Piekary Śląskie
Ćwiczenia utrwalające [v] w zdaniach i [Ž] w wyrażeniach dwuwyrazowychMarzena Kołodziej. Krzeczów
Pluszowy Miś przedstawia …. Świat dziejów naszej ojczyznyEwa Trzeszan. Gdynia
Miodek mam powiem wam. Jak powstaje miód? Święto Pluszowego MisiaEwa Trzeszan. Gdynia
A ja mam psaEwa Trzeszan. Gdynia
Urodziny Kubusia Puchatka. Puchatek i kropki z Zaczarowanego lasu. Zajęcia otwarte dla rodziców, dzieci i nauczycieliEwa Trzeszan. Gdynia
Skąd mam chlebek?Ewa Trzeszan. Gdynia
Programowanie także w logopedii - wstęp do projektuEwa Trzeszan. Gdynia
Ćwiczenia z samogłoskami w terapii niepłynności mowy- scenariusz zajęćAgnieszka Kocyłak. Kielce
Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych dla dzieci pięcioletnichAgnieszka Kocyłak. Kielce
Utrwalanie prawidłowej artykulacji głoski S w śródgłosie wyrazówKinga Dróżdż. Inowrocław
Kreatywna logopedia. Mam pomysł - przedsięwzięcie logopedyczne na 4 pory rokuEwa Trzeszan. Gdynia
Słowem łatwiej poznać świat, co będę robił mając więcej lat. Projekt logopedycznyEwa Trzeszan. Gdynia
Projekt edukacyjny - Mowa w wychowaniu dzieckaEwa Trzeszan. Gdynia
Organizacja pracy logopedy w przedszkolu. Porady dla młodych logopedówEwa Trzeszan. Gdynia
Utrwalenie prawidłowej artykulacji głosek "sz" i "s" w oparciu o zabawy. Scenariusz zajęć logopedycznychAgnieszka Lisowicz. Jaworzno
Psychodydaktyczne konsekwencje zaburzeń mowy i słuchuDorota Setla. Świerklany
Przyczyny i objawy wad i zaburzeń mowy - zakłócenia procesu rozwoju mowyDorota Setla. Świerklany
Zakupy w supermarkecie - głoski szumiące. Scenariusz indywidualnych zajęć logopedycznychAgnieszka Kocyłak. Kielce
Zaburzenia mowy dziecka w wyniku nieprawidłowego rozwoju narządów mowy i nieprawidłowych wzorów mowy w rodzinieMarta Zarębska. Bielsko-Biała
Onomatopeje w rozwoju mowy dzieckaAgnieszka Winkler. Warszawa
Arkusz logopedycznego badania przesiewowegoAgnieszka Winkler. Warszawa
Domowe porządki - logopedyczne zajęcia grupoweAgnieszka Winkler. Warszawa
Program profilaktyki logopedycznej "Ja też potrafię ładnie mówić!"Marta Hajduk. Przeciszów
Mutyzm wybiórczy - analiza teoretyczna i studium przypadkuKlaudia Rolbiecka. Kościerzyna
Witaj wiosno! Konspekt zajęć logopedycznychKatarzyna Taciuch-Zając. Warszawa
Ćwiczenia na zajęcia logopedyczne dla dzieci z niepełnosprawnością w stopniu lekkimDorota Stypułkowska. Warszawa
Konkurs logopedyczny dla przedszkolakówMałgorzata Waszak. Szczecin
Słowolandia - kraina pięknej mowy. Scenariusz zajęć logopedycznychMarzena Żakowska. Błonie
Zabawy wspierające rozwój mowy dzieckaDagmara Nowakowska. Grójec
Różnicowanie głosek c - czIwona Łuszcz. Szczucin
Różnicowanie głosek dz - dżIwona Łuszcz. Szczucin
K jak Katarzyna - scenariusz zajęć logopedycznych dla dzieci w wieku 5 latMarta Węglińska. Tomaszów Lubelski
Sprawozdanie z pracy logopedy za pierwszy semestrBeata Rdzanek. Starachowice
Prawidłowa wymowa a nauka czytania i pisaniaMałgorzta Marchlik, Katarzyna Szostek. Olsztyn
Polskie łamańce językowe, czyli obchody Europejskiego Dnia LogopedyEmilia Adamska, Ewa Borowska. Bialystok
Projekt programu terapii logopedycznejAnna Laszuk-Chludzińska. Komorów
Ptaki w lesieAgnieszka Leszkiewicz. Złocieniec
Propozycja terapii logopedycznej dziecka 6-letniego z pararotacyzmemJolanta Przywitowska. Rumoka
Ćwiczenia logopedyczneUrszula Górnik. Wsola
Program terapii logopedycznej w szkoleNatalia Poraj. Świecie
Zasady pracy dzieckiem z wadą wymowy, wadą słuchu, niepłynnością mowyNatalia Poraj. Świecie
Plan pracy logopedyNatalia Poraj. Świecie
W podróży. Utrwalenie głosek syczących. Scenariusz zajęć logopedycznychNatalia Poraj. Świecie
Plan pracy logopedy szkolnegoMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Święta tuż, tuż - usprawnianie aparatu artykulacyjnego z wykorzystaniem opowiadania A. Galicy "Bajeczka wielkanocna"Ewa Patyńska. Kielce
Mleczne smakołyki. Scenariusz zajęć logopedycznych dla dzieci 5-letnichAgnieszka Lewandowska. Łowicz
Scenariusz zajęć logopedycznych: Sprytny język ćwiczy "r"Małgorzata Kowalska. Żytno
Program indywidualnej terapii logopedycznejEdyta Majchrzak. Wejherowo
Znaczenie prawidłowych wzorców mowy i ich wpływ na rozwój języka dzieckaAnna Ślusarczyk. Jaworzno
Jak powstaje głoska s? - scenariusz zajęć logopedycznych dla dzieci młodszychBogumiła Kaczmarek. Gniezno
Co to jest mutyzm wybiórczy? Zalecenia dla nauczyciela dziecka z mutyzmem wybiórczymMarta Grobelna. Osieczna
Program terapii jąkania wczesnodziecięcegoIzabela Wesołowska. Opole Lubelskie
Sprawdzony sposób na wykorzystanie koordynacji wzrokowo-ruchowej w pracy nad prawidłową wymową głosek sz, cz, ż, s, c, zAgnieszka Wojciechowska. Łyszkowice
W zwierzątkowie - scenariusz zajęć logopedycznychRenata Stachowicz. Mielec
Diagnoza i terapia dysleksjiMonika Gnida. Zabrze
Diagnoza i terapia zaburzeń mowyMonika Gnida. Zabrze
Pojęcie i objawy ryzyka dysleksji - referatMonika Gnida. Zabrze
Podstawowe definicje zaburzeń mowy i ich przyczyny - referatMonika Gnida. Zabrze
Gimnastyka buzi i języka - historyjka logopedyczna "Wycieczka do parku"Aleksandra Dziubasik. Radom
Zimowa gimnastyka buzi i językaAgnieszka Konopka. Myszków
Jak motywować dzieci do systematycznych ćwiczeń w domu? Scenariusz spotkania logopedy szkolnego z rodzicamiAlicja Rehmus. Drzycim
Szumi, syczy, szeleści - zabawy wspomagające prawidłowy rozwój mowy. Scenariusz warsztatów logopedycznychKatarzyna Łosiewicz. Biała Podlaska
Spotkanie z wężem Syczkiem - korygowanie artykulacji głoski s. Konspekt terapii logopedycznejBeata Lubowiecka. Chełm Śląski
Ćwiczenia wprowadzające do wywołania głoski L. Konspekt zajęć logopedycznychKrystyna Jop. Gołkowice Górne
Program i scenariusz zajęć logopedycznychMonika Szyska. Kielce
Wędrówka wieloryba Wojtka. Utrwalanie głoski "w" w wyrazachIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Sierotka Marysia i jej gęsi. Utrwalanie głoski ś w wyrazach - trzy pozycje wyrazoweIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Dzień pyszny jest jak czekoladka i życie ma cudowny smak. Scenariusz zajęć otwartychEwa Trzeszan. Gdynia
Przedszkolak i gry planszoweEwa Trzeszan. Gdynia
Zabawy matematyczne Pana Cyferki. Kolorowy Świat z klockami Cuisenaire’a oraz z klockami LOGOEwa Trzeszan. Gdynia
Pan Cyferka zaprasza. Logopedyczna Akademia Sportu. Zabawy matematyczne dla 5-6-latkówEwa Trzeszan. Gdynia
Pan Cyferka zaprasza Frania i Marysię do zabawy. Zajęcia logopedyczno-matematyczno-relaksacyjne dla dzieci, rodziców, nauczycieli, logopedów i terapeutówEwa Trzeszan. Gdynia
Sześciolatek mówi poprawnieMagdalena Grajnert-Łukawska. Kutno
Różnice w pracy z pacjentem dorosłym a dzieckiemMagdalena Grajnert-Łukawska. Kutno
Sprytne wiewiórki - utrwalanie głoski r w wyrazieIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Terapia logopedyczna - konspekty zajęćLuiza Rapiej. Kuźnica
Konspekty profilaktycznych zajęć logopedycznych dla uczniów klas I-IIILuiza Rapiej. Kuźnica
Doskonalenie umiejętności wyrazistego mówienia poprzez usprawnianie narządów artykulacyjnych. Konspekt zajęć logopedycznych dla dzieci 5, 6 letnichAngelika Zielińska. Bielsko - Biała
Bibliografia logopedyczna ogólna i szczegółowa: giełkot i seplenienieJacek Parkitny. Tarnowskie Góry
"Dźwięki przyrody" - wierszyk logopedycznyJoanna Tomporek-Przycka. Łódź
Utrwalanie prawidłowej wymowy głoski s we wszystkich pozycjach wyrazowych. Scenariusz zajęć logopedycznychDorota Radecka. Warszawa
Ćwiczenia artykulacyjne do wywołania głoski [r]. Scenariusz zajęć logopedycznychMarta Brożyna. Lubrza
Ćwiczenia słuchoweUrszula Górnik. Wsola
Olimpiada logopedycznaAnna Cygler. Szczecin
Roczny program zajęć logopedycznychMarlena Stefaniuk. Łomazy
Wirujące kwiatki - wydłużanie fazy wydechowej, utrwalanie prawidłowej artykulacji korygowanych głosek. Konspekt grupowych zajęć logopedycznychMarlena Stefaniuk. Łomazy
Ćwiczenia przygotowawcze do wywołania prawidłowej artykulacji głosek przedniojęzykowo-dziąsłowych. Konspekt grupowych zajęć logopedycznychMarlena Stefaniuk. Łomazy
Wskazówki do pracy logopedycznej dla rodziców - głoska LMagda Dworakowska. Szczecin
Wskazówki do pracy logopedycznej dla rodziców - głoska sMagda Dworakowska. Szczecin
Wskazówki do pracy logopedycznej dla rodziców - głoska szMagda Dworakowska. Szczecin
Przyszła do nas zima. Scenariusz zajęć z emisji głosu z dziećmi sześcioletnimiBeata Kozłowska. Bolesławiec
Konspekt zajęć logopedycznych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym: "W świecie zawodów"Ewa Borkowska-Sowa. Zamość
Jesienne zabawy. Scenariusz zajęć z profilaktyki logopedycznej w grupie 3-latkówAneta Kulesza. Przasnysz
Program pilotażowy "Muzyką i wierszem malowana mowa"Aleksandra Jędryczka. Sosnowiec
Zajęcia logopedyczne - terapia reraniaMaria Kowalczyk. Gdańsk
W świecie dinozaurów - utrwalenie głosek szeregu szumiącego. Konspekt zajęć logopedycznychAneta Kulesza. Przasnysz
Działania profilaktyki logopedycznejAnna Glamowska. Bukowiec
Indywidualny program terapii logopedycznej dla dziecka z afazją ruchowąEwa Wawer. Wysoka
Kłopoty Kłapouchego. Utrwalanie prawidłowej wymowy głoski k w wyrazach, wyrażeniach i zdaniachIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Logorytmika - scenariusz zajęćAgnieszka Latowska. Wrocław
Bocian Maciej - utrwalanie głoski ć w wyrazach, trzy pozycje wyrazoweIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Zosia Samosia - utrwalanie głoski ś w wyrazach, wyrażeniach i zdaniachIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Ćwiczenia logopedyczne dla dziecka z afazją - wskazówki dla rodzicaMarzena Wieczorek. Kielce
Zaburzenia komunikacji u dziecka z lekką niepełnosprawnością intelektualnąMarzena Wieczorek. Kielce
Plan pracy logopedyUrszula Wolińska-Roman. Kotuń
Zajęcia logopedyczne: Rodzina pana JęzyczkaAnna Musiał. Busko-Zdrój
Zajęcia logopedyczne: Urodziny pluszowego misiaAnna Musiał. Busko-Zdrój
Zajęcia logopedyczne: Jak bezpiecznie poruszać się po ulicyAnna Musiał. Busko-Zdrój
Rabatki ogrodniczki Renatki - utrwalanie głoski r w wyrazie i związkach dwuwyrazowychIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Kuchnia kucharki Karoliny - utrwalanie prawidłowej wymowy głoski k w wyrazach (trzy pozycje wyrazowe)Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Program profilaktyki logopedycznej - Tańczy język, tańczę ja... czyli logorytmika w przedszkoluJoanna Świącik. Częstochowa
Śmieszny miś Krzyś - utrwalanie głoski ś w wyrazach (trzy pozycje wyrazowe)Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
ABC rozwoju mowy dzieckaIwona Ceglarska. Krzanowice
"Piracki skarb Roberta" -utrwalanie głoski r w wyrazie i związkach dwuwyrazowychIzabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Wycieczka do ZOO - utrwalanie prawidłowej wymowy głosek k, g w wyrazach ( trzy pozycje wyrazowe)Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Kamishibai w pracy logopedyAgnieszka Dyszy. Będzin
Gadusiowe czytanie - gimnastyka dla języka!Lidia Badura. Katowice
Spotkania z Klikiem - scenariusz zajęćEwa Trzeszan. Gdynia
Szkoła dla Rodziców - wiadomości dla rodziców dotyczące rozwoju dziecka i nie tylkoEwa Trzeszan. Gdynia
Logopedyczny program adaptacyjny dla dzieciEwa Trzeszan. Gdynia
Logopedyczny program wspomagający rozwój dziecka w wieku przedszkolnymEwa Trzeszan. Gdynia
Trening słuchowy - aktywizacja mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnymEwa Trzeszan. Gdynia
Indywidualny program wczesnego wspomagania rozwojuEwa Trzeszan. Gdynia
Przygoda w lesie - scenariusz zajęć logopedycznychIwona Szandurska-Bodzioch. Pyskowice
Plan terapii logopedycznej dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualnąMagdalena Białecka. Łomża
Organizacja terapii logopedycznej w szkole ogólnodostępnejMagdalena Białecka. Łomża
C czy cz? - rozwijanie umiejętności różnicowania głosek /c/ i /cz/ w sylabach i wyrazachMagdalena Białecka. Łomża
Komunikacja alternatywnaKatarzyna Orzechowska. Kielce
Cztery pory roku - scenariusz zajęćMarzena Taras. Warszawa
Utrwalenie samogłosek prymarnych, ćwiczenia ogólnorozwojowe - konspekt indywidualnych zajęć logopedycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieckaBarbara Malaga. Podegrodzie
Usprawnianie głoski "r" w zabawach i ćwiczeniach na materiale słownym. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznychAnna Gątkowska. Wola Krzysztoporska
Rozwój mowy dźwiękowejAnna Kucharska. Warszawa
Poradnik dla początkujących logopedów cz.2. Badanie warunków anatomiczno - czynnościowychMałgorzata Pysiewicz. Szczecin
Ulubione zwierzątka - konspekt zajęć logopedycznychBarbara Gliniecka. Czersk
Plan terapii logopedycznejKinga Golewska. Otwock
Scenariusz grupowych zajęć logopedycznychAgnieszka Cichocka. Skawina
Zajęcia logopedyczne metodą symultaniczno-sekwencyjnąAgnieszka Cichocka. Skawina
Utrwalanie głoski sz. Konspekt indywidualnych zajęć logopedycznychKatarzyna Błońska. Rzeszów
Mamo, tato poćwicz ze mną, czyli jak rozwijać mowę małego dziecka. Scenariusz zajęć logopedycznychMonika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Utrwalamy poprawną wymowę głoski ,,sz'' - scenariusz zajęć logopedycznychMonika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Święto Pluszowego Misia - scenariusz obchodów Święta Pluszowego MisiaEwa Trzeszan. Gdynia
Zestaw ćwiczeń artykulacyjnych dla dzieci biorących udział w konkursach recytatorskichEwa Trzeszan. Gdynia
Integracja sensomotoryczna - zabawy. Scenariusz zajęćEwa Trzeszan. Gdynia
Głoski szumiące w zabawach językowychEwa Trzeszan. Gdynia
Multimedialny świat J. Tuwima - zajęcia terapeutyczne z elementami logopedii oraz Kinezjologii EdukacyjnejEwaTrzeszan. Gdynia
Urodziny misia - Przygody Języczka w Stumilowym Lesie. Scenariusz zajęćEwa Trzeszan. Gdynia
Wierszyki logopedyczneBożena Choróbska-Wróbel. Radomsko
Logorytmika - co, to takiego? Zabawy i ćwiczenia logorytmiczneBarbara Sieracka. Bielsko-Biała
Smoczek w roli głównej - zalety i wady jego stosowaniaMagdalena Grajnert-Łukawska. Kutno
Materiał językowy do utrwalania wymowy głosek syczącychMarzena Taras. Warszawa
Scenariusz zajęć wspomagających rozwój umiejętności językowo- słuchowo-ruchowych dziecka w wieku przedszkolnymEWA Trzeszan. Gdynia
Scenariusz zajęć otwartych Zima z książką - Jak Pani Zima Bałwanka w lesie zostawiła. Forma teatralna: Teatr CieniEwa Trzeszan. Gdynia
Przeprowadzki pana Ambrożego. Utrwalanie głoski żKarolina Wesołowska. Iława
Poradnik dla początkujących logopedów cz.1 - wywiad z rodzicem, informacje podstawoweMałgorzata Pysiewicz. Szczecin
Czekoladki Cecylki - utrwalanie prawidłowej wymowy głosek: c, cz w wyrazach (trzy pozycje wyrazowe). Scenariusz zajęćIzabela Firlej - Wielgucka. Rokitki
Scenariusz warsztatów z rodzicamiKarolina Wesołowska. Iława
Percepcja słuchowaAngelika Jelonek. Jaworzno
"Szuflada skarbów" - utrwalanie prawidłowej wymowy głosek: s, sz w wyrazach (trzy pozycje wyrazowe)Izabela Firlej - Wielgucka. Rokitki
"Lampa Alladyna" - utrwalanie głoski l w wyrazie i związkach dwuwyrazowychIzabela Firlej - Wielgucka. Rokitki
Zabawy rozwijające prawidłowy rozwój mowyDominika Gospodarczyk. Skarżysko-Kamienna
Utrwalanie wymowy głoski f z foką FlorentynąDominika Gospodarczyk. Skarżysko-Kamienna
Gimnastyka Narządów MowyRenata Stachowicz. Mielec
Indywidualny Program LogopedycznyRenata Stachowicz. Mielec
Zajęcie koleżeńskie - scenariusz zajęćRenata Stachowicz. Mielec
"S jak wąż" scenariusz zajęćRenata Stachowicz. Mielec
"Ptaszki zimą" scenariusz zajęćRenata Stachowicz. Mielec
Powolny jak ślimak. Scenariusz zajęć logopedycznychRenata Stachowicz. Mielec
Wpływ głośnego czytania na rozwój mowy dzieckaMagdalena Grajnert-Łukawska. Kutno
Już wkrótce święta' - scenariusz zajęć logopedycznychMonika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Plan pracy logopedycznej dla dziecka z Opóźnionym Rozwojem MowyAnna Wiśniewska-Miklaszewska. Inowrocław
Scenariusz zajęć warsztatowych: "Boże Narodzenie - Święta niezwykłych wzruszeń"Monika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Zabawy logorytmiczneSylwia Gamus. Łódź
Zabawy słowami zawierającymi głoski s i sz. Konspekt zajęć logopedycznychSylwia Gamus. Łódź
Różnicowanie głosek opozycyjnych ,,s-sz"Monika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Gimnastyka buzi i języka, zabawy oddechowo - słuchowe na wesoło. Scenariusz zajęć logopedycznychMonika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Ankieta dla rodzicówJoanna Hochołowska. Dębica
Dlaczego nasze dziecko powinno skorzystać z zajęć logopedycznych? - pedagogizacja rodzicówJoanna Hochołowska. Dębica
Scenariusze zajęć logopedycznych - szereg ciszącyAnna Siwka. Smolno
Słów kilka o rozwoju mowy dziecka sześcioletniego oraz o rozwoju motoryki narządów artykulacyjnychBeata Jacyniuk. Grodzisk Mazowiecki
Program terapii logopedycznej dla pacjenta ze stwardnieniem rozsianym i zaburzeniami mowy o charakterze dyzartrycznymBeata Jacyniuk. Grodzisk Mazowiecki
Kłopotliwe "R" - wskazówki dla rodzicówMirosława Olejnik-Skwira. Opole
Materiał wyrazowy do doskonalenia wymowy połączenia spółgłoskowego TR. Scenariusz zajęćMirosława Olejnik-Skwira. Opole
Materiał wyrazowy do doskonalenia wymowy połączenia spółgłoskowego DR. Scenariusz zajęćMirosława Olejnik-Skwira. Opole
Wywołanie głoski "sz" - "Miś na spacerku". Scenariusz zajęć logopedycznychJustyna Todor-Pałka. Sławków
"Co w trawie piszczy?" Scenariusz zajęć przeprowadzonych w ramach WDNWeronika Jarmakowska, Anna Pacyniak-Gieranowska. Pabianice
Rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym - scenariusz zajęć warsztatowych dla rodziców i dzieciAnita Rolińska-Bijak. Toruń
Różnicowanie głosek [z] i [ż] w wyrazach, wyrażeniach i zdaniach. Rozwijanie słuchu fonematycznego. Wzbogacanie słownictwa. Konspekt zajęćMałgorzata Kowalczyk. Sieradz
Różnicowanie głosek [s] i [sz] w wyrazach, wyrażeniach i zdaniach. Konspekt zajęćMałgorzata Kowalczyk. Sieradz
Scenariusz zajęć logopedycznych "Wiosenna przygoda"Magdalena Żybura. Rzeszów
Nauczyciel opiekunem rozwoju mowyUrszula Witaszczyk. Radomsko
Zwierzęta mieszkające na wsi - scenariusz zajęć logopedycznychUrszula Witaszczyk. Radomsko
Scenariusz zajęć logopedycznych z zakresu ćwiczeń oddechowych, oddechowo-fonacyjnychUrszula Witaszczyk. Radomsko
Scenariusz zajęć logopedycznych z zakresu ćwiczeń aparatu artykulacyjnegoUrszula Witaszczyk. Radomsko
Stymulacja mowy małego dzieckaWanda Karwowska. Olsztyn
Budyń czy marchewkaMałgorzata Raniszewska. Toruń
Utrwalanie głoski "r" w wyrazach, wyrażeniach i zdaniach. Konspekt zajęć logopedycznychAnna Skórkiewicz. Dzierzgoń
Zabawy dźwiękonaśladowcze - uwrażliwianie małego dziecka na język poezjiEwa Kołodzińska. Gliwice
Sygmatyzm jako jedno z zaburzeń artykulacjiWeronika Trzcińska. Gniezno
Wywiad neurologopedycznyJoanna Karczyńska. Konin
Korygowanie wymowy głosek szumiących. Konspekt zajęć logopedycznychAnna Skórkiewicz. Dzierzgoń
Program logopedycznyKinga Strzelec. Bydgoszcz
Program logopedycznyKinga Strzelec. Bydgoszcz
Czym jest słuch fonemowy?Klaudia Borchardt. Koszalin
Kotek Kruczek - scenariusz zajęć logopedycznych przeznaczony do realizacji wśród dzieci 5 i 6 letnichRenata Stachowicz. Mielec
Głoska A - scenariusz zajęć logopedycznych przeznaczonych do realizacji wśródRenata Stachowicz. Mielec
Terapia dziecka z dysfagiąJoanna Karczyńska. Konin
Głosy z wiejskiego podwórka. Konspekt grupowych zajęć logopedycznych dla dzieci trzyletnichEdyta Cimek. Gdynia
"Języczek plastyczek"- program profilaktyki logopedycznejMałgorzata Gudzbeler. Szczytno
Scenariusz zajęć otwartych "Z logopedią na wesoło"Sylwia Siwiak. Trzcianka
"Paputanie klutków" - zabawy i ćwiczenia logopedyczne z wykorzystaniem różnych produktów spożywczychMałgorzata Gudzbeler. Szczytno
Zabawy oddechowe na wesoło - program profilaktycznyMałgorzata Gudzbeler. Szczytno
Scenariusz zajęć logopedycznychMałgorzata Gudzbeler. Szczytno
Utrwalanie głoski „sz” - konspekt zajęć logopedycznychSandra Mielniczek. Bartoszyce
Diagnoza logopedyczna - test artykulacyjnySandra Mielniczek. Bartoszyce
Program zajęć logopedycznychSandra Mielniczek. Bartoszyce
Kolorowe ptaszki - scenariusz zajęćMagdalena Bałdyga. Grzegorzew
Jakiego stanu mowy można się spodziewać u dzieci w wieku przedszkolnym?Anna Tarnecka. Warszawa
Rozróżnianie i utrwalanie głosek: "l" i "r". Konspekt zajęć z percepcji wzrokowejLidia Czerwińska. Kraków
Automatyzacja wymowy głoski "s” - samodzielne tworzenie nowych form gramatycznych i konstrukcji zdaniowych. Scenariusz zajęć logopedycznychIwona Łysanowicz. Rzeszów
Gimnastyka i muzyka dla języka smyka - program profilaktyki logopedycznejAlina Kukła. Głogów
Wiosenna przygoda - scenariusz zajęć logopedycznychAgnieszka Kowalczyk - Czerep. Wrocław
Utrwalanie wymowy głosek szumiących - praca z tekstem "Kotki Agnieszki". Scenariusz zajęć logopedycznychIwona Łysanowicz. Rzeszów
Utrwalanie wymowy głoski sz - ćwiczenia na materiale wyrazowo - obrazkowym. Scenariusz zajęć logopedycznychIwona Łysanowicz. Rzeszów
Jesień - utrwalenie prawidłowej wymowy głosek "sz", "ż", "cz" w wyrazach i wyrażeniachElżbieta Kaczmarek. Wojnowice Wielkopolskie
Korekta pararotacyzmu u dziecka 10 - letniegoEwelina Banasiewicz. Pińczów
Jesień w lesie - scenariusz zajęćRenata Stachowicz. Mielec
Wspomaganie dzieci w wieku przedszkolnym w kształtowaniu gotowości do nauki czytania i pisania - "Zaczarowany Świat Literek"Dorota Rosa, Ewa Kupietz, Zofia Zaremba. Katowice
Warzywa. Stymulacja polisensoryczna - scenariusz zajęć z WWRMałgorzata Dziemiach-Krzywicka. Sokółka
Dom, członkowie rodziny - dziecko z niedosłuchem, implantowane. Scenariusz zajęcia logopedycznegoMariola Bubak. Mogilno
Scenariusz zajęć logopedycznych wstępnychJoanna Piechocka. Gniezno
Scenariusz zajęć logopedycznych - głoska šJoanna Piechocka. Gniezno
Scenariusz zajęć logopedycznych - głoska sJoanna Piechocka. Gniezno
Analiza logopedyczna przypadku dziecka z zaburzeniem mowyJoanna Piechocka. Gniezno
Plan zajęć logopedycznychKatarzyna Makowiecka. Jarocin
Przybornik logopedycznyAleksandra Turczyn - Zawistowska. Strzelin
Sprawozdanie z pracy logopedyAgnieszka Winiarska. Warszawa
Wiosna - scenariusz zajęć logopedycznych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, z zastosowaniem wspomagających i alternatywnych sposobów porozumiewania sięElżbieta Kaczmarek. Wojnowice Wielkopolskie
Tuptusiowa przygoda - scenariusz zajęć logopedycznychMagdalena Bałdyga. Grzegorzew
Wady wymowy i ich podziałEmilia Socha. Koszalin
Fizjologiczne aspekty kształtowania się mowyEmilia Socha. Koszalin
Warsztat samochodowy (w, f, niska sprawność warg, 5 lat). Grupowe zajęcia z zakresu profilaktyki zaburzeń mowyUrszula Niewiarkiewicz-Głąb. Opole
Usprawnianie procesów poznawczych - dzicko z sygmatyzmemJoanna Paprocka. Szprotawa
Wycieczka. Scenariusz zajęć logopedycznych. Dziecko z dyslaliąKatarzyna Sikorska. Kozienice
Analiza wypowiedzi dziecka 3 - letniegoGrażyna Komendacka. Hrubieszów
Utrwalanie prawidłowej artykulacji głosek syczących w mowie kontrolowanej - scenariusz zajęć logopedycznychBeata Żujewska. Nidzica
Odgłosy łąki - scenariusz zajęć otwartych dla nauczycieli w ramach MPPLMałgorzata Oleńska. Wrocław
Doktor dzięcioł radzi - bajka logopedycznaMalwina Toczek. Wrocław
Dziupla dla wiewiórki - scenariusz zajęć otwartychMalwina Toczek. Wrocław
Sprawozdanie z zajęć logopedy i zajęć korekcyjno kompensacyjnychJoanna Paprocka. Szprotawa
Najczęściej spotykane wady wymowy wśród dzieci sześcioletnichJustyna Skorupska. Piecki
Uszy do... - scenariusz zajęć profilaktycznych dla dzieci 5/6-letnichKatarzyna Stalińska. Pabianice
Scenariusz warsztatów dla rodziców i dzieci w zakresie kształtowania percepcji słuchowej w zakresie słuchu fonematycznegoKatarzyna Stalinska. Pabianice
Zaburzenia realizacji samogłosekAnna Konys, Małgorzata Abakumiec-Kussowska. Tczew
Zabawy głoską "sz" - scenariusz zajęćSylwia Nowicka. Witkowo
Elementy terapii logopedycznej w pracy z dzieckiem z dyspraksjąEwa Malinowska - Pawlica. Kraków
"Muchomorki"- usprawnianie aparaty mowy. Scenariusz zajęćAnita Konieczna. Stanin
"Piła" - różnicowanie dźwięcznej [w] z bezdźwięczną [f]Anita Konieczna. Stanin
Scenariusze zajęć logopedycznychKatarzyna Kościelniak. Dąbrowa Górnicza
Zaburzenia komunikacji u dzieci z autyzmemBogumiła Godszling. Słupsk
Zdania z Ni (ń)Bożena Walczak. Łowicz
Wywołanie głoski cz i utrwalanie w sylabach i wyrazach. Scenariusz zajęć grupowych logopedycznychAnna Nowosielecka- Hypiak. Tomaszów Lubelski
Pojęcie mowy w literaturze przedmiotuKlaudia Borchardt. Koszalin
Zimowe zabawy Scenariusz zajęć logopedycznych - głoski dentalizowaneKatarzyna Reda-Ostrowska. Siedlce
Głoska S - scenariusz zajęć logopedycznychKatarzyna Reda-Ostrowska. Siedlce
Bajki artykulacyjneKatarzyna Lis. Wrocław
Wierszyki logopedyczneMałgorzata Gudzbeler. Szczytno
Zabawy logopedyczne - program profilaktycznyKarina Kapola. Opole
Czytanie - moja pasja. Scenariusz zajęćRenata Kowalczyk. Karwica
Idzie wąż wąską dróżką - zabawa z głoska "s". Scenariusz zajęć logopedycznych - grupa 4-latkiŻaneta Zdunek. Częstochowa
Wczesne postępowanie diagnostyczno - logopedyczneTatiana Sącińska. Częstochowa
Barwy świata - scenariusz zajęć logopedycznychKatarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Dorotka i jej konik - bajka logopedycznaDorota Sapela - Wiezorek. Kętrzyn
Diagnoza i terapia logopedyczna osoby jąkającej się (opis przypadku)Agata Maćkowiak. Kościan
Wiosenne spotkanie logopedyczne - przygotowanie do nauki pisania i czytania. Scenariusz zajęćRenata Kowalczyk. Karwica
Wesoła gimnastyka buzi i językaElżbieta Mantur. Słochy Annopolskie
Logopedyczne igraszki słowne z maluszkami - scenariusz zajęćRenata Stachowicz. Mielec
Prawidłowa emisja głosu - ćwiczenia dla nauczycieliBeata Janka. Wiórek
Rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnymBeata Janka. Wiórek
Zabawy z wężem Syczkiem. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznychKatarzyna Lis. Wrocław
Rozwój mowy dziecka. Dlaczego moje dziecko zamienia głoski na inne? Co robić?Katarzyna Lis. Wrocław
Opis i analiza problemu edukacyjnegoAlicja Rochowiak. Inowrocław
Wspomaganie rozwoju mowy (komunikacji) u dzieci z autyzmemBogumiła Godszling. Słupsk
5 powodów, dla których warto korzystać z pacynek w terapii logopedycznejEwelina Sowula. Kraków
Zasady pracy pedagogiczno - terapeutycznej z uczniami z trudnościamiLidia Czerwińska. Kraków
M - jak milczenie. M - jak mutyzmKatarzyna Pulut. Mąchocice Kapitulne
Program wspomagania i korygowania rozwoju dziecka stymulujący rozwój mowy i wymowyPatrycja Sokoła. Bytom
Rozróżnianie i utrwalanie głosek: l, r - konspekt zajęć logopedycznychLidia Czerwińska. Kraków
Utrwalanie poprawnej wymowy głoski c - konspekt zajęć logopedycznychLidia Czerwińska. Kraków
Rozszerzanie słownictwa w oparciu o zagadki słowne i wyrazyLidia Czerwińska. kraków
Ćwiczenie aktywności słownej - konspekt zajęć logopedycznychLidia Czerwińska. Kraków
Utrwalanie poprawnej wymowy i zapisu głosek ą, ę - konspekt zajęć logopedycznychLidia Czerwińska. Kraków
Korygowanie wymowy głosek szumiących - konspekt zajęć logopedycznychLidia Czerwińska. Kraków
"Opowieści słowem, kredką i pędzlem malowane" - konspekt autorskich zajęć logopedycznychLidia Czerwińska. Kraków
Teoretyczna analiza rozwoju mowy dziecka w świetle źródeł naukowychAgnieszka Sacawa. Widuchowa
Właściwości rozwoju mowy dzieckaPaulina Sobowiec. Białe Błota
Przykłady zabaw prowadzonych Metodą Weroniki SherborneKatarzyna Polechońska. Siemianowice Śląskie
Terapia logopedyczna drogą do kontaktu ze światemAlicja Rochowiak. Inowrocław
Indywidualny program terapeutycznyAlicja Rochowiak. Inowrocław
Logopeda radzi: Co zrobić aby Twoje dziecko mówiło poprawnieIwona Pacana-Czech. Błażkowa
Program profilaktyki logopedycznej w przedszkoluDorota Rosa, Ewa Kupietz, Zofia Zaremba. Katowice
Plan pracy logopedy szkolnegoKatarzyna Polechońska. Siemianowice Śląskie
Program terapii logopedycznej dla uczniów szkoły podstawowejKatarzyna Polechońska. Siemianowice Śląskie
Wady wymowyAgata Nazarewicz-Jonko. Świdnik
Program zajęć logopedycznych i karta badania mowyLidia Czerwińska. Kraków
Urodziny biedronki Trudry na letniej łąceKatarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Wiosna dźwiękiem malowana, czyli co w trawie piszczy. Scenariusze zajęć warsztatowych rozwijających mowę dla dzieci 3-4 -letnichKatarzyna Stalinska. Pabianice
Letnie zabawy logorytmiczneKatarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Metody rehabilitacji mowyJoanna Wróbel. Kędzierzyn-Kożle
Utrwalenie artykulacji głoski <sz> w nagłosie wyrazów. Konspekt terapii logopedycznejMirosława Brudzińska. Grudziądz
Cele terapii jąkaniaMirosława Brudzińska. Grudziądz
Karta wywiadu logopedycznegoEwa Rycombel. Warszawa
Co może niepokoić rodziców i nauczycieli w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym? (z uwzględnieniem mowy)Ewa Rycombel. Warszawa
Utrwalanie samogłosek i spółgłosek (p,m) - konspekt zajęć logopedycznych z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkimIwona Gąsiorowska. Szczecin
Porady logopedyczneAnna Foryt. Książnice
Zabawy sylabami. Konspekt zajęć logopedycznych - terapia jąkaniaDanuta Chrobot. Pińczów
Pojęcie kultury języka i normy językowejKatarzyna Adamska. Warszawa
Utrwalanie poprawnej wymowy głos "r" w mowie kontrolowanejKatarzyna Kozłowska. Białystok
Różnicowanie artykulacji głosek [sz] – [s], utrwalanie w izolacji, sylabach, paronimach i połączeniach dwuwyrazowychMarlena Stefaniuk. Łomazy
Terapia logopedyczna dziecka w wieku przedszkolnym z opóźnionym rozwojem mowy. Analiza przypadkuDanuta Chrobot. Pińczów
Opinia logopedycznaKatarzyna Kureń. Międzychód
Analiza i synteza słuchowa jako podstawa procesu czytania i pisaniaAneta Kulik. Gdańsk
Plan zajęć logopedycznychEdyta Gagracz. Bełchatów
Terapia neurologopedyczna dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcymEdyta Gagracz. Bełchatów
Rozwój percepcji słuchowejBeata Lubowiecka. Chełm Śląski
Deszczowa pogoda - konspekt zajęć logorytmicznych dla dzieci z klasy 0Anna Horosiewicz. Dobrzykowice
Terapia głoski ciszącej - śKarina Guzdek. Wadowice
Zimowe zabawy logorytmiczne - scenariusz zajęcia otwartego dla rodzicówKatarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Utrwalanie głoski [s] w nagłosie i śródgłosie - konspekt zajęć logopedycznychMarlena Stefaniuk. Łomazy
Utrwalanie głoski [sz] w sylabach i nagłosie wyrazu - konspekt zajęć logopedycznychMarlena Stefaniuk. Łomazy
Scenariusz logopedycznego konkursu recytatorskiegoMarlena Stefaniuk. Łomazy
Scenariusz zajęcia logopedycznego "O czym szumi jesień ?" przeprowadzonego z dzieckiem 5-letnimAlicja Kabelis. Bartoszyce
W lesie - scenariusz do zajęć logopedycznychIzabela Jasiuchna. Koszalin
Pedagogizacja rodziców - profilaktyka i terapia logopedycznaAlicja Rochowiak. Inowrocław
Zabawy i gry literoweAlicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia mimiczneAlicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia oddechowe - forma wspierania mowyAlicja Rochowiak. Inowrocław
Etapy w rozwoju mowy dzieckaAngelika Jelonek. Jaworzno
Profilaktyka logopedycznaAngelika Jelonek. Jaworzno
Zabawa logorytmiczna Krasnoludki - konspekt zajęćKinga Banaś. Piekary Śląskie
Zabawy buzią i języczkiemBeata Lubowiecka. Chełm Śląski
Etapy rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnymBeata Lubowiecka. Chełm Śląski
Kwestionariusz wywiadu z rodzicamiMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Przykłady ćwiczeń oddechowychMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Indywidualny program terapii logopedycznej dla ucznia z opóźnionym rozwojem mowyMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Zabawy ze smokiem - scenariusz zajęć logopedycznych w klasie "0"Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Opowiadania logopedyczne usprawniające narządy mowyMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Charakterystyka opóźnionego rozwoju mowyMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Biedronka Trudra na trawie - scenariusz zajęć logopedycznych-utrwalanie głoski "r"Katarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Parasygmatyzm - zastępowanie głosek dentalizowanych sz, rz, cz, dż głoskami s, z, c, dz. Scenariusz zajęć logopedycznychMilena Soboń. Ostrowiec Św.
Zabawy ze zwierzętami - gimnastyka, buzi, ucha i języka. Scenariusz zabaw logopedycznych w przedszkoluMilena Soboń. Ostrowiec Św.
Sprawozdanie z pracy logopedy szkolnegoMarta Matuszczyk. Zabrze
Program terapii logopedycznejKarina Guzdek. Wadowice
Różnicowanie szeregu syczącego i szumiącego w mowie i piśmie. Głoski s - sz. Karta pracyAgnieszka Iwańczuk - Daniluk. Augustowo
Anatomia i fizjologia narządu słuchuMałgorzata Białoń. Biecz
Współpraca z rodzicamiAlicja Rochowiak. Inowrocław
Profilaktyka zaburzeń mowy - scenariusz pogadanki dla dzieciAlicja Rochowiak. Inowrocław
Materiał pomocniczy dla nauczycieli i rodziców, którzy chcą wspomagać rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnymBeata Przeczewska. Grudziądz
Najczęściej występujące wady wymowy u dzieci w wieku przedszkolnymBeata Przeczewska. Grudziądz
Program logopedycznyAngelika Skrzypek. Siemianowice Śląskie
"Języczek wędrowniczek" - ćwiczenia logopedyczne przygotowujące do wywołania głoski "r" i artykulacji po spółgłoskach "t", "d" w nagłosieMałgorzata Klose. Słupca
Wpływ zaburzeń artykulacji na gotowość szkolną dziecka sześcioletniego - studium przypadkuAnna Bierdek. Szczecin
Scenariusz zajęć logopedycznych - utrwalanie głosek sz, ż, cz, dżAnna Bierdek. Szczecin
Dysartria - podłoże neurologiczne, diagnoza, terapia, przykładMonika Majko. Lębork
Problemy dziecka jąkającego się w otaczającym go świecieAleksandra Pusdrowska. Sierakowice
AfazjaAleksandra Pusdrowska. Sierakowice
Sytuacja dziecka jąkającego się w szkole i w domuMonika Majko. Lębork
Scenariusz konkursu logopedycznego dla klas I-IIIAnna Brodowska. Kowale Oleckie
Zabawy ze słowem. Scenariusz zajęć z rozwijania mowyKatarzyna Tokarz-Pawlik. Tarnobrzeg
Program terapii mowy dla dzieci w wieku przedszkolnymKatarzyna Tokarz-Pawlik. Tarnobrzeg
Korygowanie wymowy głoski "sz"Magdalena Bałdyga. Ponętów Dolny
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela stażystyAleksandra Rudowicz. Kalisz
Poradnik profilaktyki logopedycznej dla rodzicówAnna Łepska. Poznań
Znaczenie zmysłu powonienia i smaku na rozwój mowySylwia Dudek. Łęczyca
Sensomotoryczna stymulacja sfery oralnej i narządów artykulacyjnychSylwia Dudek. Łęczyca
Scenariusz zajęć korygujących wady mowySylwia Dudek. Łęczyca
Scenariusz zajęć logopedycznychSylwia Dudek. Łęczyca
Scenariusz zajęć korygujących wady mowySylwia Dudek. Łęczyca
Analiza przypadku dziecka z zaburzonym rozwojem mowyWiesława Zręda. Busko-Zdrój
Utrwalenie wymowy korygowanego dzwięku "sz". Scenariusz zajęć logopedycznych przeznaczony do realizacji w klasie ITeresa Madera. Piła
Utrwalanie głosek szumiących w wyrazachMarzena Gębusia. Barlinek
Utrwalanie głosek syczących w wyrazachMarzena Gębusia. Barlinek
Konspekt zajęć logopedycznych dla dzieci z niepłynnością: "W wiejskiej zagrodzie" - gimnastyka buzi, brzucha, ucha i językaHanna Lis. Sławkowo
Konspekt zajęć logopedycznych: Utrwalanie wymowy głoski [ž] w wyrazachHanna Lis. Sławkowo
Indywidualny program terapii logopedycznejHanna Lis. Sławkowo
Program logopedyczny "Mówię mimo wszystko"Paulina Grochowska. Kwidzyn
Ćwiczenia wstępne do wywołania głoski sz i jej utrwalenia w sylabach. Konspekt zajęć logopedycznychSylwia Kindilchi. Piotrków Trybunalski
Dyslalia - zaburzenia artykulacyjneAgnieszka Płóciennik. Rawicz
Gdy dziecko nie mówi płynnie - zaleceniaMagdalena Blicharz. Elbląg
O misiu, który nie mógł zasnąć - bajka logopedyczna - utrwalenie poprawnej wymowy głoski ciszącej - śJoanna Kulikowska-Jopich. Białystok
Wpływ niezakończonego rozwoju mowy na trudności w nauce czytania i poprawnej pisowniAgnieszka Drużba. Kraków
Etapy rozwoju mowy dzieckaMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Rhinolalia ( nosowanie)Renata Stachowicz. Mielec
Logopedyczna diagnoza i terapiaRenata Stachowicz. Mielec
Mowa dziecka afatycznegoAgnieszka Płóciennik. Rawicz
Konspekt zajęć logopedycznych: Wprowadzenie sylab z L metodą symultaniczno-sekwencyjnąAnna Massek. Grudziądz
Konspekt zajęć z logorytmiki: Leśna muzyka - utrwalanie poprawnej wymowy głoski szumiącej szJoanna Kulikowska-Jopich. Białystok
Konspekt zajęć logorytmicznych: "Wąż to takie dziwne zwierzę" - utrwalanie poprawnej wymowy głoski syczącej - sJoanna Kulikowska-Jopich. Białystok
Dysleksja rozwojowa - specyficzne trudności w czytaniu i pisaniuMałgorzata Białoń. Biecz
Utrwalanie głosek syczących. Konspekt logopedycznyMarzena Gębusia. Barlinek
Utrwalanie głosek szumiących. Konspekt logopedycznyMarzena Gębusia. Barlinek
Karta logopedycznaKatarzyna Jakubowska. Gliwice
Utrwalanie głoski sz w nagłosie i śródgłosie. Konspekt zajęć logopedycznychMarzena Gębusia. Barlinek
Zabawy stymulujące prawidłowy rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnymAgnieszka Drużba. Kraków
Wady wymowy w okresie przedszkolnymMarta Żbikowska. Koszalin
Program i formy oddziaływań terapeutycznych w pracy z dzieckiem autystycznymAlicja Rochowiak. Inowrocław
Zabawy z samogłoskami. Scenariusz zajęć programu z zakresu profilaktyki i terapii logopedycznejAlicja Rochowiak. Inowrocław
Utrwalanie głoski [cz] - scenariusz zajęć logopedycznychKarolina Wesołowska. Iława
Zabawy wspomagające rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnymKarolina Wesołowska. Iława
"Trening w trampkach" - utrwalanie grup spółgloskowych z "r" w mowie i piśmie. Karta pracyAgnieszka Iwańczuk - Daniluk. Augustowo
Plan Działań Wspierających opracowany przez logopedę dla grupy uczniów oddziału przedszkolnegoElżbieta Książkiewicz - Mroczka. Łysa Góra
Wykorzystanie metody syntetyczno - analityczno - dzwiękowo - barwnej w pracy z uczniem uposledzonym umysłowoMałgorzata Chojnacka. Radom
Wykorzystanie pararotacyzmu w terapii parasygmatyzmuMałgorzata Białoń. Biecz
Program ćwiczeń usprawniającychAlicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia percepcji słuchowejAlicja Rochowiak. Inowrocław
Scenariusz zajęć logopedycznych: Ćwiczenia różnicujące głoski "s" i "sz"Alicja Rochowiak. Inowrocław
Korygowanie wymowy głosek szumiących. Scenariusz zajęć logopedycznychAlicja Rochowiak. Inowrocław
Opozycja syczące - szumiące na podstawie głosek "s" i "sz". Scenariusz zajęć logopedycznychAlicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia i zabawy stymulujące językowy rozwój dzieci, ułatwiające mówienie, czytanie i pisanieAlicja Rochowiak. Inowrocław
Program profilaktyki logopedycznejAgnieszka Płóciennik. Rawicz
Słuch fonematyczny u dzieci klas zerowych i I-IIIAnna Massek. Grudziądz
Scenariusz zajęć logopedycznychAlicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia i metody wspomagające rozwój mowy dzieci w wieku wczesnoszkolnymAlicja Rochowiak. Inowrocław
Program wspierania werbalnego rozwoju mowy dziecka elementami biblioterapiiAlicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia narządów artykulacyjnychMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Karta badania mowyMałgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Instrukraż ustno-twarzowej terapii regulacyjnej Castillo - MaralesaEwa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
Karta oceny rozwoju mwyEwa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
Instruktaż masażu narządów artykulacyjnychEwa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
"Chcę coś powiedzieć" - program własny w zakresie komunikacjiEwa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
"Nie mówią, ale..."Ewa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
Konspekt zajęć z logopedii: Utrwalanie głosek wargowych m, p, b. Opanowanie ślinotoku i ćwiczenia usprawniające mięśnie warg i policzkówJoanna Jesse. Sępólno Kraj.
Scenariusz zabawy logopedycznej "Wchodzi kotek po drabinie"Alina Cielecka. Wrocław
Raport z ewaluacji terapii logopedycznejMarzena Gębusia. Barlinek
Wady zgryzu w odniesieniu do płaszczyzny frankfurckiejMagdalena Blicharz. Elbląg
Scenariusz ćwiczeń kształtujących wymowęAnna Miszewska. Grudziądz
W wiejskiej zagrodzie - zabawy ortofoniczne. Scenariusz zajęć logopedycznychRenata Duch. Warszawa
Wyprawiamy urodziny misia Zbysia - zajęcia dla młodszych dzieci szkolnychEdyta Siemiątkowska. Poznań
Ćwiczenia usprwaniajace narządy mowyKarolina Wesołowska. Iława
Scenariusz grupowych zajęć logopedycznychEdyta Siemiątkowska. Poznań
Plan pracy logopedycznejMagdalena Nowak. Poznań
Konspekt zajęć logopedycznych: "Ptaki" - zajęcia utrwalające głoski tylnojęzykoweRenata Duch. Warszawa
Otwarte zajęcia logopedyczne: "Ślimak”- zajęcia utrwalające prawidłową artykulację głoski miękkiej śRenata Duch. Warszawa
Scenariusz zajęć otwartych dla rodziców: "Myszka, która lubi śpiewać"Anna Pacyniak - Gieranowska, Małgorzata Borowiec, Dorota Rechcińska. Konstantynów Łódzki
Zgryz otwarty a wady wymowyMagdalena Czerwińska. Tczew
Konspekt zajęć logopedycznych - Zadania Szymona - utrwalanie prawidłowej wymowy głoski sz w różnych pozycjach wyrazuMagdalena Czerwińska. Tczew
Wiosenne zabawy z głoską "cz"Magdalena Kaczmarczyk - Gaweł. Sosnowiec
Etiologia jąkaniaLuiza Szymkowiak. Raszewy
Specjalizacja półkul mózgowychLuiza Szymkowiak. Raszewy
Rozpoznawanie zaburzeń mowy i profilaktyka logopedycznaJoanna Sobieszuk. Warszawa
Wychowanie słuchowe - ćwiczeniaDagmara Paś. Wieszowa
Scenarusz zajęć logopedycznych - utrwalenie prawidłowej artykulacji głoski "sz"Katarzyna Małek. Lublin
Zabawy z wiatrem - artykulacja głoski "sz". Scenariusz zajęć logopedycznychMarzena Żakowska. Błonie
Stymulacja rozwoju mowy w grupowych zajęciach logopedycznychJoanna Sobieszuk. Warszawa
Program terapii logopedycznej w zarysieIzabela Krawiec. Hrubieszów
Praktyczna obrona dyplomowa: utrwalenie prawidłowej wymowy głosek „cz”i "dż"Barbara Przytuła. Gdynia
Strach Rerek ( głoska "r" ) - scenariusz zajęć logopedycznychMarzena Żakowska. Błonie
Plan terapii logopedycznej-dyslalia wieloraka, złożonaKatarzyna Świeczkowska. Olsztyn
Program terapii logopedycznejMałgorzata Rawojt. Pruszków
Ankieta dla rodziców - oczekiwania w stosunku do zajęć logopedycznychAgnieszka Iwańczuk - Daniluk. Augustowo
Rozpoznanie logopedyczne: rotacyzmAnna Sokolowska. Szczecin
Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w okresie przedszkolnymJustyna Hanusek. Rybnik
Karta badań mowy i postępów dzieckaAnna Zawisza - Halerz. Jasło
Scenariusze spotkań z rodzicami w ramach pedagogizacji logopedycznejKatarzyna Czechowicz - Gołaszewska. Żyrardów
Scenariusz warsztatów logopedycznych dla rodziców "Logopedyczne przygody dla zdrowia i prawidłowej mowy"Alicja Kabelis. Bartoszyce
Przygotowanie do wymowy głoski [č] - scenariusz zajęć logopedycznychMonika Dzwonkowska. Starogard Gd.
Różnicowanie głosek [s] i [š] w izolacji i w sylabach - scenariusz zajęć logopedycznychMonika Dzwonkowska. Starogard Gd.
Głoska r - wywoływanie i utrwalanieMagdalena Zadrożna. Sadowne
Utrwalanie prawidłowej artykulacji głoski [sz] w zestawach dwuwyrazowych - scenariusz zajęćJoanna Szalewicz - Wiszniowska. Przeźmierowo
Regulamin międzyszkolnego konkursu logopedycznego - gimnazjumDorota Matan. Słomniki
Rotacyzm - konspektyMarzenna Merwa. Józefów n. Wisłą
Zespołowy program terapii logopedycznejDanuta Piórkowska - Poniewierska. Gdańsk
Lambdacyzm - konspekty zajęćMarzenna Merwa. Józefów n. Wisłą
Scenariusz zajęć logopedycznych - Zabawa z samogłoskamiAgnieszka Kossakowska. Bartoszyce
LogorytmikaAgnieszka Łukaszewska. Ustka
Program zajęć logopedycznych dla ucznia z niedosłuchemKatarzyna Adamkiewicz. Tarnawa Górna
Program zajęć logopedycznych dla ucznia z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności intelektualnejKatarzyna Adamkiewicz. Tarnawa Górna
Rozwój i kierowanie mową dzieckaMagdalena Evangelou. Police
Konspekt zajęć logorytmicznych dla dzieci 5- 6 letnichMagdalena Blicharz. Elbląg
Korygowanie wymowy głosek szumiących. Zajecia logopedyczneJoanna Grzelka. Gostyń
Wspieranie rozwoju mowy dziecka - prelekcja z elementami warsztatówTeresa Andrzejewska. Sokółka
Zabawy z samogłoskami nosowymi - z cyklu "Mówię poprawnie". Zajęcia profilaktyczno - instruktażowe dla dzieci klasy "0"Anna Krakowiak. Spytkowice
Zabawy z samogłoskami ustnymi - z cyklu "Mówię poprawnie". Zajęcia profilaktyczno - instruktażowe dla dzieci klasy "0"Anna Krakowiak. Spytkowice
"Mówię poprawnie" - Program profilaktyki logopedycznej dla dzieci 6 - letnichAnna Krakowiak. Spytkowice
Dostosowanie ćwiczeń ortofonicznych do wad wymowyAnna Wejkowska. Białystok
Zagadnienia metodyczne w odniesieniu do usuwania dyslaliiDanuta Dzikowska. Babimost
Dzieci z wadą wymowy w szkole - referatMarzena Szproch. Rząbiec - Włoszczowa
Dorsalne sz, ż, cz, dżJulita Sobańska. Rzeszów
Program profilaktyki logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnymAlina Kukła. Głogów
Bajki logopedyczne dla przedszkolakówEwa Gut. Cegłów
Elementy profilaktyki logopedycznej oraz sygmatyzm w kształceniu zintegrowanymAlina Kukła. Głogów
Konspekty zajęć logopedycznychMarzenna Kowalczyk. Węgrów
Deszczolandia. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznychDominika Filbrandt. Toruń
Technika przedłużonego mówienia w terapii jąkania (TPM)Bożena Wrońska. Końskie
Zaburzenia dyzartryczne u dzieci z mózgowym porażeniem dzięciecymBożena Wrońska. Końskie
Kiedy skierować dziecko do logopedy? Porady dla nauczycieliBeata Niżnik - Guziuk. Żory
Zasady ćwiczeń logopedycznychMirosława Brudzińska. Grudziądz
Jąkanie - istota, sposóby postępowania wobec osób jąkających sięJustyna Majek. Warszawa
Z doświadczeń logopedy - Dyslektyk II: opis programu terapeutycznegoAleksandra Okraska. Myszków
Dysglosja - nieprawidłowości zgryzowe a terapia logopedycznaAleksandra Okraska. Myszków
Cicho sza - Zabawy logopedyczneMałgorzata Stupak. Toruń
Program terapii dziecka z MPDZMonika Maciaszek. Wałbrzych
Cząstka "tr" jedną z metod w usprawnianiu czubka języka - indywidualne zajęcia logopedyczneSylwia Pieczka. Lędziny
Deszczowo - jesienne zabawy z mową - konspekt zajęć logopedycznychSylwia Pieczka. Lędziny
Zabawy na łące - konspekt zajęć logopedycznychSylwia Pieczka. Lędziny
Konspekt terapii logopedycznejMirosława Brudzińska. Grudziądz
Zasady terapii osób jąkającychMirosława Brudzińska. Grudziądz
Gimnastyka dla warg i języka - zajęcia logopedyczne dla dzieciJoanna Romańska - Wojtaszek. Kraków
Węże w lesie - zabawy logopedyczneMałgorzata Raniszewska. Toruń
Innowacja pedagogiczna - zabawy logopedyczneJoanna Janowska, Magdalena Grzegorek. Łask
Klasyfikacje objawowe zaburzeń mowyMarta Szmaj. Gdańsk
Klasyfikacje przyczynowe zaburzeń mowyMarta Szmaj. Gdańsk
Zaburzenia, wady mowy i wymowyMarta Szmaj. Gdańsk
Program pracy logopedyczno - polonistycznej wspomagający nabywanie kompetencji językowych przez niesłyszących uczniów gimnazjumMałgorzata Mizera, Marianna Krawiec. Radom
Wywoływanie głoski szEwa Zelek. Mordarka
Holistyczne aspekty profilaktyki logopedycznejBarbara Fredyk. Mogilno
Mowa bezdźwięcznaEwa Dziekan. Warszawa
Konspekty zajęć logopedycznychKatarzyna Adaśko. Węgrów
Zajęcia logopedyczneKatarzyna Ebinger. Warszawa
Zastosowanie wybranych ćwiczeń kinezjologii edukacyjnej w terapii logopedycznejAnna Antoniuk. Warszawa
Warunki wpływające na prawidłowy rozwój zgryzu - zapobieganie wadom wymowyAgnieszka Krasecka. Studzieniec
Konspekt zajęć logopedycznych dla jednego pacjentaEmilia Czajkowska. Drobin
Konspekty zajęć logopedycznychAnna Kożuchowska. Sokołów Podlaski
Konspekt zajęć logopedycznych - Utrwalanie głosek szumiących - sz, ż, cz, dżJoanna Palmączyńska. Koszalin
Terapia mowy dzieci z rozszczepem podniebieniaMałgorzata Presner. Bytom
Logoterapia. Scenariusz zajęć korekcyjnych. ReranieAnna Majsiuk. Krzyż Wlkp.
Konspekt zajęć logopedycznychLilla Kraszewska.
Wady wymowy- rodzaje, przyczyny, skutki i zapobieganie - referatLilla Kraszewska.